Hallo,
Kan iemand een tip geven hoe ik van het volgende probleem af kom? De ramen van mijn Lybra SW beslaan erg snel. Ik heb ze al helemaal schoon gemaakt en ingesprayed met een anti condens middel voor in de auto, maar dit helpt niet. De airco/blower ook al op allerlei standen gehad, ook niet echt succes...Misschien iemand met de gouden tip???
Bedankt,
Marco
Ramen beslaan?
Re: Ramen beslaan?
Beste Marco,
gebruik op deze site de zoek functie: beslaan
dan gaat er een wereld van diverse vragen en antwoorden zoals deze al op dit forum gezet zijn.
hoogst waarschijnlijk vindt je het antwoord er wel tussen.
groetjes,
Lancia
dan gaat er een wereld van diverse vragen en antwoorden zoals deze al op dit forum gezet zijn.
groetjes,
Lancia
Re: Ramen beslaan?
Beste Marco,
groetjes,
Lancia
groetjes,
Lancia
Re: Ramen beslaan/de gouden tip?
dag marco,
je bericht is al oud maar misschien is je probleem nog niet opgelost.
Ik had hetzelfde probleem, de volgende oplossing werkt nu prima bij mij:
airco aan, luchtstroom naar boven (pijl ^) en toets voor luchtcirculatie op "oranje"zetten. en voila de condens verdwijnt als sneeuw voor de zon. Raadzaam is om bij vochtig weer zoals nu het geval is de airco aan te laten. Ik merk nl als ik de normale verwarming aanzet, de ramen weer snel beslaan.
groet,
Michiel
Lancia Lybra 1,9 jtd
je bericht is al oud maar misschien is je probleem nog niet opgelost.
Ik had hetzelfde probleem, de volgende oplossing werkt nu prima bij mij:
airco aan, luchtstroom naar boven (pijl ^) en toets voor luchtcirculatie op "oranje"zetten. en voila de condens verdwijnt als sneeuw voor de zon. Raadzaam is om bij vochtig weer zoals nu het geval is de airco aan te laten. Ik merk nl als ik de normale verwarming aanzet, de ramen weer snel beslaan.
groet,
Michiel
Lancia Lybra 1,9 jtd