Op het dashboard zitten een bekerhouder en een bakje voor de bankpasjes. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze los moet halen zonder de hele boel af te breken. Er is namelijk een muntje achter gevallen
waardoor het bakje niet meer sluit.
J. de Wit
demonteren bakje voor pasjes
Re: demonteren bakje voor pasjes
Surf even naar
www.familieroelofsen.com/cardtray.jpg
Ik laat het plaatje er deze week nog staan. Volgens de reparatie handleiding zit er een nokje waarna (als je dit indrukt met een dun mesje ofzo) het hele geval naar voren moet kunnen komen zoals je kunt zien.
Succes!
Ruud
www.familieroelofsen.com/cardtray.jpg
Ik laat het plaatje er deze week nog staan. Volgens de reparatie handleiding zit er een nokje waarna (als je dit indrukt met een dun mesje ofzo) het hele geval naar voren moet kunnen komen zoals je kunt zien.
Succes!
Ruud
Hoi Ruud,
Ben jij toevallig in het bezit van een reparatie handleiding voor de Lybra? Zo ja, dan ben ik zeer geinterresseerd in een kopietje!
Hoor graag van je.
Frank
Ben jij toevallig in het bezit van een reparatie handleiding voor de Lybra? Zo ja, dan ben ik zeer geinterresseerd in een kopietje!
Hoor graag van je.
Frank
hoi ruud,
ik heb juist een Lybra 1.8 SW LX uit 2000 gekocht en ben ook erg geinteresseerd in een reparatiehandleiding.
bij voorbaat dank,
Marcel
ik heb juist een Lybra 1.8 SW LX uit 2000 gekocht en ben ook erg geinteresseerd in een reparatiehandleiding.
bij voorbaat dank,
Marcel
kijk op www.clublybra.it onder documenti en je vindt het ganse werkplaatshandboek in het italiaans. Maar soms zeggen tekeningen meer dan woorden.
Hey ruud,
ben jij in het bezit van een werkplaats handboek van een lybra?
Ik zou daar graag een kopietje van hebben...
Groetjes rick
ben jij in het bezit van een werkplaats handboek van een lybra?
Ik zou daar graag een kopietje van hebben...
Groetjes rick