Telefoon

Discussie en vraagbaak over Lybra
Frank

Telefoon

Unread post by Frank »

bij mijn ingebouwde telefoon in het ics blijft het teken dat er een telefoongesprek gaande is staan. (Een schuin telefoontje in een vierkant blokje links naast het bereik, zowel in het algemene display als in het telefoondisplay)
Dit is gebeurd toen ik een wisselgesprek had en dat kan deze telefoon niet aan. Wisselgesprek reeds uitgeschakeld via mijn mobieltje, maar het teken is niet weg te krijgen. Telefoon functioneert verder prima, maar het blijft irritant dat dit teken in het scherm blijft staan.
Een oplossing is waarschijnlijk het ics voor meer dan een half uur afkoppelen van de accu zodat er een reset plaatsvindt, maar doe dit liever niet.

Iemand ervaring hiermee?

Groet,
Frank
Ron

Re: Telefoon

Unread post by Ron »

Frank,

Ik had dit irritante symbool ook nadat ik een telefoon oproep niet beantwoord had.

In het menu voor de telefoon kun je kiezen voor "Calls list" (5e in het rijtje). Je krijgt dan de onbeantwoorde telefoontjes te zien. Door dit te wissen kom je van het telefoon symbool af.

Wissen: kies uit de Calls list het te verwijderen telefoonnummer, selecteer dit met de rechter multifunctionele knop en kies vervolgens "Options". Daar heb je de keuzemogelijkheid "Delete". Het systeem komt nog even met een grote waarschuwing of je dit nummer echt wel wilt wissen maar bevestig dan met "OK" of "Delete" (ben even de exacte term kwijt).

Hierna is het telefoon symbool verdwenen!

Succes,

Ron
Frank

Re: Telefoon

Unread post by Frank »

Hoi Ron,

Bedankt voor de tip!
Dit was precies wat er aan de hand was en ben nu van dat inderdaad irritante symbooltje af.

Groet,
Frank
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”