Navigatie ingebouwd en ICS geeft navigatie niet weer!!

Discussie en vraagbaak over Lybra
Xander

Navigatie ingebouwd en ICS geeft navigatie niet weer!!

Unread post by Xander »

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een Magneti Marelli navigatie ingebouwd in mijn Lybra 2.4 JTD SW LX van aug 2000. Alles prima te doen, origineel kabel set gekocht en alles past perfect, helaas werkt het nog niet!

Wie heeft er ervaring met het inbouwen en wie kan mij helpen met het volgende probleem. Het gaat hier dus om een na inbouw en dus geen ICS met telefoon functie!

Ik krijg het navigatie scherm (3 sec op trip functie drukken) niet op het scherm van de ICS!!!! Ik heb een NAV RP 200 ingebouwd en met het originele scherm getest en dan werkt het wel!

Kabel naar het ICS ook gecontroleerd op kabelbreuk maar daar ligt het probleem ook niet. Kortom heeft iemand ervaring met een ICS scherm dat weigert de navigatie te laten zien!

Ik hoor het graag.

Vriendelijke groet,

Xander
Thomas

Re: Navigatie ingebouwd en ICS geeft navigatie niet weer!!

Unread post by Thomas »

Hello!

Have i understand your postin correct? You have integrated an mm rp nav 200 system into your ics from lancia lybra. I plan to do so. Can you tell me if this works?
Uses the navi the screen of the ics? the remote control of nav 200 is supported by the ics?

Please help,
Thomas
Michel

Re: Navigatie ingebouwd en ICS geeft navigatie niet weer!!

Unread post by Michel »

Hallo Xander,
Heb je 'm inmiddels aan de praat? Zoniet dan heb ik wel interesse in de kabelboom.
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”