Michel,
Hartelijk dank! Ik ga het meteen proberen.
Groet,
Leonard
Verplaatsen Carkit
Re: Verplaatsen Carkit
Michel,
Ik heb de bekerhouder verwijderd, daarna de ventalatie roosters enigzins losgekregen, vervolgens de houten omlijsting rondom het scherm losgemaakt en daarna de schroeven van het LCD scherm/radio losgemaakt.
Echter, deze unit komt niet los, ik kan hem er niet uittrekken. Moet er nog ergens een palletje worden ingedrukt? de radio moet er uit want de schroeven van de bevestigingsbeugel van de carkit zitten ver naar binnen.
Groet,
Leonard
Ik heb de bekerhouder verwijderd, daarna de ventalatie roosters enigzins losgekregen, vervolgens de houten omlijsting rondom het scherm losgemaakt en daarna de schroeven van het LCD scherm/radio losgemaakt.
Echter, deze unit komt niet los, ik kan hem er niet uittrekken. Moet er nog ergens een palletje worden ingedrukt? de radio moet er uit want de schroeven van de bevestigingsbeugel van de carkit zitten ver naar binnen.
Groet,
Leonard
Re: Verplaatsen Carkit
je moet het ICS er in zijn totaliteit uittrekken inclusief het zwart stalen frame (4 schroeven), in totaal dus 2 schroeven van het houten frame en 4 schroeven van het zwarte frame, dan moet het lukken. Overigens zit bij mij de telefoonhouder achter aan de unit van de ventilatieregeling, weet je zeker dat je het ics moet losschroeven??
Michel
Michel