Lybra 1.9 jtd LX bj mei 2000
hallo,
ik wil een wisselaar inbouwen in mijn auto maar weet niet hoe dat moet wie weet raad?
ik heb een grundig mcd 36 wisselaar gekocht maar nu ?
vraag 1 : moet de radio eruit en zo ja hoe gaat dit dan ?
vraag 2 : of ligt er al een kabel en zo ja waar ? (volgens mijn garage ligt er geen kabel)
inbouw cd wisselaar lybra 1.9 jtd sedan LX
Re: inbouw cd wisselaar lybra 1.9 jtd sedan LX
Leon,
Ik kocht eind augustus een Lancia Lybra SW 1.9jtd LX (2-2000) bij Milano in Dordrecht. In deze auto zit geen cd-wisselaar, waarschijnlijk \'meegenomen\' door de vorige berijder naar zijn volgende auto.
Sinds de aankoop ben ik op zoek naar een cd-wisselaar. Ben in diverse autoaudiozaken geweest, nog niet bij de dealer. Ik was ook al eerder uitgekomen op een Grundig MCD36, maar nog nergens was deze te bestellen en/of wist men de prijs niet.
Waar kocht je jouw exemplaar en voor welke prijs?
Ik hoor graag van je. Bij voorbaat dank.
Groet,
Henk van Bavel
Ik kocht eind augustus een Lancia Lybra SW 1.9jtd LX (2-2000) bij Milano in Dordrecht. In deze auto zit geen cd-wisselaar, waarschijnlijk \'meegenomen\' door de vorige berijder naar zijn volgende auto.
Sinds de aankoop ben ik op zoek naar een cd-wisselaar. Ben in diverse autoaudiozaken geweest, nog niet bij de dealer. Ik was ook al eerder uitgekomen op een Grundig MCD36, maar nog nergens was deze te bestellen en/of wist men de prijs niet.
Waar kocht je jouw exemplaar en voor welke prijs?
Ik hoor graag van je. Bij voorbaat dank.
Groet,
Henk van Bavel
Hallo Leon,
Ik heb het een paar maanden gelden zelf ook gedaan. Het kost enige moeite om de twee stekkers te zinden die Spencer beschrijft. Je moet de bekleding onder de zekeringskast los maken. Deze zit tegen het voorspatbord aan. Daarachter kun je de stekker vinden die van achter komt. Iets hoger op achter de zekeringskast zie je de tegen stekker die naar de radio loopt.
Succes.
Ik heb het een paar maanden gelden zelf ook gedaan. Het kost enige moeite om de twee stekkers te zinden die Spencer beschrijft. Je moet de bekleding onder de zekeringskast los maken. Deze zit tegen het voorspatbord aan. Daarachter kun je de stekker vinden die van achter komt. Iets hoger op achter de zekeringskast zie je de tegen stekker die naar de radio loopt.
Succes.
Henk heb je al succes met die cd wissellaar. Zou ook graag ergens zo'n ding kopen. Ik heb ook een Lybra bij Milano zonder wissellaar gekocht.
Ben nu opzoek naar het juiste type en waar deze te krijgen is.
Met vriendelijke groet,
Arthur Feenstra
Ben nu opzoek naar het juiste type en waar deze te krijgen is.
Met vriendelijke groet,
Arthur Feenstra
Beste Leon,
De Grundig MCD 46 past ook en is beter (beter schokbestendig en minder gevoelig voor slechtere cd's). Hij is te koop bij Brezan autobenodigdheden voor 295 euro, maar je kan afdingen tot een 265 euro./
Groet,
Leonard
De Grundig MCD 46 past ook en is beter (beter schokbestendig en minder gevoelig voor slechtere cd's). Hij is te koop bij Brezan autobenodigdheden voor 295 euro, maar je kan afdingen tot een 265 euro./
Groet,
Leonard
Sinds kort heb ik de Grundig MCD30 aangescaft via eBay.de, Het probleem is dat in Nederland deze wisselaars maar sporadisch worden aangeboden tegen een veel te hoge prijs. Op eBay.de kun je tegen ongeveer 80 euri deze (overigens hele degelijke) wisselaar op de kop tikken. Vandaag heb ik hem in Dortmund opgehaald (is slechts 150 km vanaf Eindhoven), aangesloten en...hij werkte direct! Ik heb een Lybra 1.8 LX SW waarvan de wisselaar is 'meegenomen' door de vorige eigenaar. Trouwens, heeft iemand een inbouw-tip? Welke steuntjes moet je hebben en hoe en waar maak je dat ding vast? Alles wat ik kon ontdekken waren twee of drie losse schroefdraad uiteinden. Ook ben ik in bezit van de Lybra Technische dokumentatie op CD-ROM. dus als iemand wil weten hoe je die ICS nou uit het dashboard haalt...
kun je deze mcd 36 ok in een lancia lybra plaatsen met fabrieks navigatie?
ik zou graag van je weten hoe je de ics uitbouwd het lukt me niet echt