Nabije toekomstmodellen

En ook over boeken, films, foto's en wat dies meer zij inzake lancia
Koen

Nabije toekomstmodellen

Unread post by Koen »

www.autointernationaal.nl kennen jullie wel ?

Ik heb even zitten lezen in het archief (zoeken "Lancia" (uiteraard)), en wat stond er op 22/01/2007 ?
Het gerucht gaat (in Italië) dat Fiat het in nood verkerende Bertone wil redden / helpen door toch (nog eens) de Fulvia / Fulvietta te laten produceren. Introductie : 2009 voor een CoupéCabriolet.
Op 27/10/2006 stond er nog : definitief geen Fulvietta...

Andere modellen in de nabije toekomst (17/10/2006) : presentatie van een nieuwe en verlengde Musa in het najaar van 2007. Is dat bij de dealer of ergens op een salon als "studiemodel" ?

Op een andere site (ik weet niet meer welke) : een nieuwe Ypsilon zou leverbaar zijn in 2009.
Voorjaar ? Najaar ?

Koen
hilbert

Re: Nabije toekomstmodellen

Unread post by hilbert »

het duurt allemaal wel lang niet goed voor de toch al niet goede naam van lancia in nederland!!!!
Mattia Lybra2.0Berlina

Unread post by Mattia Lybra2.0Berlina »

Je kunt het ook van de positieve kant benaderen.
Lancia heeft in Nederland (i.t.t. België) helemaal geen `naam´ zo langzamerhand.

Dus met de juiste strategie (meer reclame en nieuwe dealers) kan elk nieuwtje vanaf volgend jaar ook in Nederland rekenen op nieuwe klanten. Dus t.z.t. (Delta HPE, Fulvia coupe) zijn er nieuwe rondes nieuwe kansen. In Nederland wil men de komende jaren ook liever steeds meer in een onderscheidend merk rijden.

Ik ben ook van de overtuiging dat (ondanks dat men het echt gescheiden van elkaar zal moeten aanbieden) de goede naam en faam die Fiat en Alfa Romeo in Nederland nu aan het neerzetten zijn, Lancia zal helpen bij haar totale herintroductie.
hilbert

Unread post by hilbert »

zelfs in noord italie rijden al meer mercedessen rond dan lancia,s,
hoe willen ze vetrouwen winnn?????
Post Reply

Return to “NL02 Algemene discussie over Lancia”