BESTE ALLEMAAL,
NOG DE ALLERBESTE WENSEN VOOR 2003!
NA (TE) VEEL VERSCHILLENDE ANTWOORDEN OP VOLGENDE VRAAG STEL IK HEM AAN DE EXPERTS: HOEVEEL DELTA'S HPE HF TURBO (LAATSTE MODEL 1998 TOT 2002) ZIJN ER IN NEDERLAND VERKOCHT???
ALVAST BEDANKT VOOR HET ANTWOORD, GROETJES,
MIKE
HOEVEEL DELTA'S HPE HF VERKOCHT?
Re: HOEVEEL DELTA'S HPE HF VERKOCHT?
OF DE DELTA HPE INTERESSEERT JULLIE GEEN ZIER OF HET IS MOEILIJK OM AAN GEGEVENS TE KOMEN M.B.T. DIT ONDERWERP... IK HOOP DAT SLECHTS HET LAATSTE DE OORZAAK IS DAT IK NOG GEEN REAKTIE HEB GEHAD. MAAR IK HEB ONDERTUSSEN NIET STIL GEZETEN! HOPELIJK HEBBEN JULLIE HIER WAT AAN:
VERKOOPCIJFERS LANCIA IN NEDERLAND:
JAAR 1998: 2799 STUKS
JAAR 1999: 2371 STUKS
JAAR 2000: 2837 STUKS
JAAR 2001: 1254 STUKS
JAAR 2002: ***371 STUKS (TM ***AUGUSTUS 2002)
SCHATTINGEN M.B.T. DE VERKOOPCIJFERS VAN DE DELTA HPE HF TURBO VAN HET MODEL 1998 TOT 2002 ZIJN NATUURLIJK OOK WELKOM MITS ZE GOED ONDERBOUWD ZIJN.
ALVAST BEDANKT, GROETJES,
MIKE
Mike schreef:
>
> BESTE ALLEMAAL,
>
> NOG DE ALLERBESTE WENSEN VOOR 2003!
> NA (TE) VEEL VERSCHILLENDE ANTWOORDEN OP VOLGENDE VRAAG STEL
> IK HEM AAN DE EXPERTS: HOEVEEL DELTA'S HPE HF TURBO (LAATSTE
> MODEL 1998 TOT 2002) ZIJN ER IN NEDERLAND VERKOCHT???
> ALVAST BEDANKT VOOR HET ANTWOORD, GROETJES,
> MIKE
VERKOOPCIJFERS LANCIA IN NEDERLAND:
JAAR 1998: 2799 STUKS
JAAR 1999: 2371 STUKS
JAAR 2000: 2837 STUKS
JAAR 2001: 1254 STUKS
JAAR 2002: ***371 STUKS (TM ***AUGUSTUS 2002)
SCHATTINGEN M.B.T. DE VERKOOPCIJFERS VAN DE DELTA HPE HF TURBO VAN HET MODEL 1998 TOT 2002 ZIJN NATUURLIJK OOK WELKOM MITS ZE GOED ONDERBOUWD ZIJN.
ALVAST BEDANKT, GROETJES,
MIKE
Mike schreef:
>
> BESTE ALLEMAAL,
>
> NOG DE ALLERBESTE WENSEN VOOR 2003!
> NA (TE) VEEL VERSCHILLENDE ANTWOORDEN OP VOLGENDE VRAAG STEL
> IK HEM AAN DE EXPERTS: HOEVEEL DELTA'S HPE HF TURBO (LAATSTE
> MODEL 1998 TOT 2002) ZIJN ER IN NEDERLAND VERKOCHT???
> ALVAST BEDANKT VOOR HET ANTWOORD, GROETJES,
> MIKE
Re: HOEVEEL DELTA'S HPE HF VERKOCHT?
Hoi Mike,
Ik schat dat er in 1998 en 1999 enkele tientallen HF turbo's per jaar verkocht zijn. In 2000 zullen daar nog zo'n 5 tot 10 exemplaren bijgevoegd zijn, zodat het totale aantal in die jaren naar mijn schatting zo'n 100 stuks zal zijn. Op internet e.d. is nergens informatie te vinden over hoeveel uitvoeringen van een bepaald type verkocht worden. Je zult daarvoor de importeur moeten bellen of mailen. Laat even weten hoeveel het er zijn als je er achter gekomen bent.
Groet,
Arjan
Ik schat dat er in 1998 en 1999 enkele tientallen HF turbo's per jaar verkocht zijn. In 2000 zullen daar nog zo'n 5 tot 10 exemplaren bijgevoegd zijn, zodat het totale aantal in die jaren naar mijn schatting zo'n 100 stuks zal zijn. Op internet e.d. is nergens informatie te vinden over hoeveel uitvoeringen van een bepaald type verkocht worden. Je zult daarvoor de importeur moeten bellen of mailen. Laat even weten hoeveel het er zijn als je er achter gekomen bent.
Groet,
Arjan
Re: HOEVEEL DELTA'S HPE HF VERKOCHT: WEINIG!!!
beste arjan,
ik heb fiat nederland m'n vraag gemaild en dit is hun antwoord (binnen 48 uur overigens):
nieuw verkochte delta's hpe hf turbo in 1997: 12 stuks, 1998: 20 stuks, 1999: 22 stuks,
2000: 6 stuks, 2001: geen (uit produktie sinds 1999).
da's dus heel exclusief rijden voor een redelijke (aanschaf)prijs (onkosten en beurten bij
de dealer niet meegerekend). van het allerlaatste model (1998 tm 2000) zijn er dus slechts
in totaal 48 stuks verkocht!!! natuurlijk zullen er wat geimporteerd zijn (italië/duitsland) maar
veel zullen er dat niet zijn denk ik...
groetjes,
mike
ik heb fiat nederland m'n vraag gemaild en dit is hun antwoord (binnen 48 uur overigens):
nieuw verkochte delta's hpe hf turbo in 1997: 12 stuks, 1998: 20 stuks, 1999: 22 stuks,
2000: 6 stuks, 2001: geen (uit produktie sinds 1999).
da's dus heel exclusief rijden voor een redelijke (aanschaf)prijs (onkosten en beurten bij
de dealer niet meegerekend). van het allerlaatste model (1998 tm 2000) zijn er dus slechts
in totaal 48 stuks verkocht!!! natuurlijk zullen er wat geimporteerd zijn (italië/duitsland) maar
veel zullen er dat niet zijn denk ik...
groetjes,
mike
Bedoel je 48 in heel Europa of enkel in Nederland?
Dan houd ik mijn karretje zeker bij.(DELTA HPE HF 07/1999)
Dan houd ik mijn karretje zeker bij.(DELTA HPE HF 07/1999)
48 stuks zijn er verkocht in nederland peter. anders verkoop ik mijn bed en slaap ik voortaan in m'n auto!
groetjes,
mike
Peter Heremans schreef:
>
> Bedoel je 48 in heel Europa of enkel in Nederland?
> Dan houd ik mijn karretje zeker bij.(DELTA HPE HF 07/1999)
groetjes,
mike
Peter Heremans schreef:
>
> Bedoel je 48 in heel Europa of enkel in Nederland?
> Dan houd ik mijn karretje zeker bij.(DELTA HPE HF 07/1999)
Hoeveel zouden er verkocht zijn in europa?
dat lijkt me een leuk klusje voor jou om die vraag neer te leggen bij de fiat groep in italië! hoe is je italiaans en/of engels?
ciao/greets,
mike
Peter Heremans schreef:
>
> Hoeveel zouden er verkocht zijn in europa?
ciao/greets,
mike
Peter Heremans schreef:
>
> Hoeveel zouden er verkocht zijn in europa?
Hallo beste Lancia rijders.
Ik ben zo eens wat aan het rondt kijken op internet naar alles waar Lancia vermeld wordt.
ik ben nu aan mijn 4de Deta bezig ,omdat ik met mijn vorige HPE 2.0 op een niet oplettende Duitser ben geknalt aan 80 per uur.
Ik ben een speurtocht begonnen naar een andere HPE 2.0,maar dit zou een keuze worden tussen een
HPE 18 VVT of een HPE 2.0 HF omdat er maar 1 jaar 2.0 modellen verkocht zijn .
Ik moest uitwijken naar Duitsland ,waar ik mijn huidige HPE 2.0 HF van 30-04-1999 met 68000 km heb gevonden met een kleur die ik nog nooit heb gezien (lichtblauw-grijs hangt van de lichtval af wel zeer mooi).
Ik ben hem nu aan het invoeren.
Dat de Delta modellen zeldzaam zijn (en vooral op slooperijen) heb ik door de jaren heen wel ondervonden.
En daarom laat ik het vrak nog een heeeeel tijdje in de garage staan voor de onderdelen.
Groetjes allemaal
Ik ben zo eens wat aan het rondt kijken op internet naar alles waar Lancia vermeld wordt.
ik ben nu aan mijn 4de Deta bezig ,omdat ik met mijn vorige HPE 2.0 op een niet oplettende Duitser ben geknalt aan 80 per uur.
Ik ben een speurtocht begonnen naar een andere HPE 2.0,maar dit zou een keuze worden tussen een
HPE 18 VVT of een HPE 2.0 HF omdat er maar 1 jaar 2.0 modellen verkocht zijn .
Ik moest uitwijken naar Duitsland ,waar ik mijn huidige HPE 2.0 HF van 30-04-1999 met 68000 km heb gevonden met een kleur die ik nog nooit heb gezien (lichtblauw-grijs hangt van de lichtval af wel zeer mooi).
Ik ben hem nu aan het invoeren.
Dat de Delta modellen zeldzaam zijn (en vooral op slooperijen) heb ik door de jaren heen wel ondervonden.
En daarom laat ik het vrak nog een heeeeel tijdje in de garage staan voor de onderdelen.
Groetjes allemaal