te koop

Discussie en vraagbaak over Delta 3
Rikkus

te koop

Unread post by Rikkus »

iemand nog belang bij een Delta 1.8 Dti. Hij mag weg voor een mooi prijsje...ik verkoop hem liever hier dan dat ik hem inruil..

heeft heel veel km (262k) gereden maar loopt als een zonnetje en haalt moeteloos 7l op 100km. Helaas heeft vorige week iemand mij over het hoofd gezien door de laag hangende zon en is tegen me aan gereden. Schade aan linker voor en achterdeur. Veel is het niet maar toch. Kleur zwart, Billstein set, en eind 23 de schokbrekers laten reviseren door Nagengast in Gdansk. Wielen van 18" zijn goed maar hebben stoeprand schade.
Kreeg elk jaar nieuwe olie en af en toe nieuwe filters:-) Open dak werkt perfect en het is de beste auto die ik ooit heb gehad:-) Ik heb hem 6 jaar geleden gekocht met 150k voor een hele mooie prijs (had net een nieuwe turbo) en op de schokbrekers na probleemloos. ben er wel lief voor geweest in de zin van rustig warmrijden en nauwelijks korte ritjes.... 262k km is veel en dat zie je, krasjes, plekjes, hij heeft het allemaal maar alles doet het en ik voorzie nog vele probleemloze kilometers.... ook goed voor alleen onderdelen...

Ik heb iets nieuws nodig, wellicht een diesel, omdat mijn moeder sinds een aantal maanden in een verpleeghuis woont op 200km afstand van mijn huis en ik ga elke week langs...

gr Rikkus
AR 146 1.6 boxer
AR 156 2.0 TS
AR 156 2.5 v6
Lancia Delta (844) 1.8 Dti
Dickamerica

Re: te koop

Unread post by Dickamerica »

Pb Rikkus.
Post Reply

Return to “NL25 Delta 3 (vanaf 2008)”