Dit is mijn eerste bericht op het forum. Wij zijn sinds een paar weken de trotse eigenaar van een Fulvia Berlina 1300 uit '72.
Voor de liefhebbers een foto hier onder

Ik ben mij voor het eerst bezig gaan houden met de carburateurs. Hij loopt stationair te hoog en blijft te lang in toeren hangen. Dus eerst de boel maar eens openmaken en checken op lekkage, valse lucht, sproeiers, acceleratiepomp etc.
Het eerste probleem waar ik tegenaan liep waren de mengselschroeven. Deze horen blijkbaar niet op de PHH maar op een ADHHE. Ik heb ze alle 4 toch maar vervangen, aangezien de o-ringen niet meer fris waren. Maar er blijkt dus wel dat er aan 'geknoeid' is.
Nu heb ik de carb's eraf gehaald om alles schoon te maken en te checken. Ik wil alle pakkingen, o-ringen, membranen etc. vervangen.
Maar nu..... snap ik niet of ik hier nu een Solex C35 PHH voor mij heb of een C35 PHH-E1. Op rechter staat namelijk E1, en op de linker alleen PHH. Nu is er nog iets geks, er zitten 2 verschillende membranen in (zie foto)

Heeft iemand een tip welke membranen ik het beste kan kopen om ze te vervangen? Ik neig naar die zonder naald. En misschien kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de PHH en de PHH-E1 is?
Alvast bedankt!
Groet,
Martijn