Ik ga hier verder met mijn project en ook omdat reinnier last begint te krijgen van het scrollen (:P)

Inmiddels start de wagen en ben ik bezig om de subframe perfect in orde te maken.

De interieur is zowat klaar al mis ik nog een vervangende 12v contact achter+goede asbak die sluit.

Soms heb ik wel momenten dat ik het gehad heb (vanwege het verkrijgen van onderdelen) deze liggen niet als opels op de sloop en dealers hebben geen zin meer om moeite te doen om onderdelen te bestellen voor deze wagens.Voor de rest als ik naar de lybra kijk en hem in mijn hoofd al helemaal klaar zie dan ga ik gewoon door met de rit.

Zit ook vaak aan het eind van de dag in mijn lybra met mijn mercedes accu op de wagen aangesloten puur ff muziek te luisteren op de bose installatie in de zeer comfortabele leren stoel en dan stel ik me voor dat ik lekker naar palermo rij want dat is mijn plan als hij helemaal klaar is.
Ga nu weer verder om alle rommel te verwijderen van de onderste subframe armen.

Heb gister nog uitgebreid om internet gelezen over de producten die ik wil gebruiken om alles te behandelen zodat ik een plan kan maken.
Ga alles schoonmaken met de staalborstel vervolgens moet ik een roestomvormer gebruiken voor de restroest wat onzichtbaar is (denk aan brunox epoxy) daarop doe ik nog apart 1 laag epoxy primer daarop chassislak en daarop een anti-steenslag coating dus geen tectyl of bitumen (Daar ben ik geen fan van)
Momenteel met koen aan het onderhandelen over de subframe en zoals het er nu uitziet neem ik zijn subframe over.