Het is gebeurd..... Tijdens een rit op de autobahn in duitsland is de waterpomp vastgelopen en de distributieriem eraf gelopen. Dit gebeurde bij een relatief laag toerental. Kan zijn, dat met een nieuwe waterpomp en een nieuwe riem de motor weer draait. Helaas heb ik geen tijd (en geen zin) om hier mee aan de gang te gaan. Kilometerstand is 322000. Onlangs (2 weken geleden) is er nog een nieuwe drukgroep in gekomen. De auto staat op vrijwel nieuwe Michelin banden, Heeft als extra nog een set Winterbanden waarvan 2 nieuw en is voorzien van een 100% goeie Vialle lpi gasinstallatie. Ideaal voor iemand die nog een 1800 motor voor deze auto heeft liggen.
Liefst zie ik deze auto bij een liefhebber terechtkomen. Wie heeft er belang bij??
Biedingen graag via het forum of op telefoonnummer 0623950161.
Lybra overleden
Re: Lybra overleden
Een paar foto's zou kunnen helpen om klaarheid te verschaffen omtrent kleur, model, leeftijd, uitrusting en van die dingen ja!
Overigens heeft niemand (behalve de verkoper) hier "een belang bij", hoogstens "interesse in".
\B)-
Overigens heeft niemand (behalve de verkoper) hier "een belang bij", hoogstens "interesse in".
\B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
-
Hebt u er dan interesse in? Dan wil ik eventueel wel foto's plaatsen. Overigens wordt de auto weer gerepareerd....
-
De Lybra loopt weer!!! Met behulp van mijn 2 broers hebben we er een andere motor (57000 km!) ingezet. veel werk aan gehad, maar ik geniet weer van mijn Lybra!!!
Gefeliciteerd !!
-(tu)
B)-

B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
-
Top!
Weer eentje gered van de ondergang!
Weer eentje gered van de ondergang!
Trotse eigenaar van een glimmende Lancia Lybra Emblema 2.0 sedan uit 2004