goede morgen,
Wil nu voortaan zelf de olie verversen. Iemand enig idee wat voor soort plug dit is? Een Torx neem ik aan? Welk model?
Raadsel opgelost: mijn voorganger heeft zich erg vermaakt met deze aftapplug, door er een torx in te kloppen met als gevolg dat niets meer past. De plug zit bovendien zo vast dat ik ze op gevaar van uitbreken uit het carter maar laat zitten. Tegenwoordig kan je ook de olie laten uitzuigen, nietwaar?
En de radio laat het meer en meer afweten; het volume gaat op en neer om na enige minuten op te houden met spelen; ik krijg dan het symbool van een doorgestreepte luidspreker te zien. Iemand zelfde ervaring gehad?
groet, G
Aftapplug
Re: Aftapplug
Met mijn vorige 1.9 jtd draaide ik de aftapplug los met een moordenaar,en ook weer vast. Hoort natuurlijk niet zo maar de torx kreeg ook geen grip meer op de plug. Gelukkig steekt de plug net voldoende uit om er een moordenaar op te zetten.
gr Menno
gr Menno
Re: Aftapplug
In latere instantie is de carterplug aangepast naar een veel betere plug met inbus 10 en koperen ring 22
... dus idd eenmalig met een moordenaar losdraaien en dan een nieuwe erop, onderdeelnr is 46476967
... dus idd eenmalig met een moordenaar losdraaien en dan een nieuwe erop, onderdeelnr is 46476967
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana