Hallo,
heeft iemand nog een linker koplamp-sproeier (graag kompleet, pomp, sproeier en kapje) liggen voor een lybra met xenon?
bedankt
Patrick
GEZOCHT lybra koplampsproeier Links
Re: GEZOCHT lybra koplampsproeier Links
Hoi
Helaas Patrick.
Ik zoek zelf nog de sproeiertank waar het tweede pompje voor de koplampsproeiers op past.
groeten,
Mike
Helaas Patrick.
Ik zoek zelf nog de sproeiertank waar het tweede pompje voor de koplampsproeiers op past.
groeten,
Mike
Patrick of Mike,
Heb nog een Lybra sw voor afbraak staan, die koplampsproeiers heeft. Overigens geen Xenon verlichting.
Geen idee of het nog werkt omdat ik vrij snel na aankoop toendertijd de leiding na het pompje afgekneld hebt en stekkertje van het pompje losgenomen. Ik had lekkage over deze sproeiers en had steeds tankje leeg.
Indien interesse wil ik er wel naar kijken en testen of het nog werkt.
met vriendelijke groet, Menno
Heb nog een Lybra sw voor afbraak staan, die koplampsproeiers heeft. Overigens geen Xenon verlichting.
Geen idee of het nog werkt omdat ik vrij snel na aankoop toendertijd de leiding na het pompje afgekneld hebt en stekkertje van het pompje losgenomen. Ik had lekkage over deze sproeiers en had steeds tankje leeg.
Indien interesse wil ik er wel naar kijken en testen of het nog werkt.
met vriendelijke groet, Menno
da's mooi, ik heb je een PM gestuurd.
heeft jou sloper toevallig ook electrisch inklappende spiegels?
ik heb wel een schakelaar met pos. 3 maar mijn spiegels zijn gewoon mechanisch inklapbaar
heeft jou sloper toevallig ook electrisch inklappende spiegels?
ik heb wel een schakelaar met pos. 3 maar mijn spiegels zijn gewoon mechanisch inklapbaar