Schakelaar achterklep, microschakelaar kapot.

Discussie en vraagbaak over Lybra
hanzie68

Schakelaar achterklep, microschakelaar kapot.

Unread post by hanzie68 »

Zoals eerder in dit forum veelal besproken, het probleem met de schakelaar van de achterklep. Echter bij mij heeft nu met microschakelaartje de geest gegeven. Het hele boeltje uit elkaar gehaald, en eens schakelaartje besteld. Dit is in ieder geval goedkoper dan een printje. of kastje. Kostenpunt nu 3 cent. Ik zal het resultaat en een korte beschrijving ervan maken zodra ik het binnen heb.
Ik heb meteen maar een heel assortiment besteld, dus als iemand met hetzelfde probleem komt te zitten, dan kan ik er een voor de portokosten opsturen.

Gr. Hans
Attachments
schakelaar achterklep.jpg
schakelaar achterklep.jpg (177.18 KiB) Viewed 282 times
Eigenaar van een Grande Dame, Metallic zwarte Lybra 1.8 16V LX SW
piet reinders

Re: Schakelaar achterklep, microschakelaar kapot.

Unread post by piet reinders »

hallo hans, ik meld me alvast maar aan want ik heb er nu ook twee staan met waarschijnlijk hetzelfde euvel.
ik zal me binnenkort ook nog in breder verband aan allen voorstellen want ik mijn verbazing over
de verbazingwekkende nonchalance die Pappa Lancia zich heeft gepermiteerd bij het samenstellen van
onze Lybra is toch wel verbijsterend, dat je bijvoorbeeld de ruitenwissers moet demonteren om een spatbord
te vervangen is mij nog geen enkel andere lancia overkomen.
En de heilige VIncenzo weet dat ik aan veel van zijn scheppingen mijn poten heb opengehaald
hanzie68

Re: Schakelaar achterklep, microschakelaar kapot.

Unread post by hanzie68 »

Zodra ik de schakelaartjes binnen heb, zal ik eraan beginnen. Dan maak een beschrijving met foto's. Ik zal je op de lijst zetten.
Eigenaar van een Grande Dame, Metallic zwarte Lybra 1.8 16V LX SW
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”