HELP!
Heeft er iemand enig idee of er nog ergens op deze aardbol een afdichtingsrubber te verkrijgen is
voor een Kachelkraan van een Fulvia eerste serie. Heb de bekende leveranciers benaderd maar
helaas...
Alvast mijn Dank!
Carlo
Rubber
Re: Rubber
Huib, ben jij evt. bereid er eentje van de hand te doen?
Zo ja, zal ik een keertje met mijn Fulvia naar Breda komen of misschien is volgende maand de onderdelendag in Wassenaar een idee
Laat het me weten...
Thanks
Carlo
Zo ja, zal ik een keertje met mijn Fulvia naar Breda komen of misschien is volgende maand de onderdelendag in Wassenaar een idee
Laat het me weten...
Thanks
Carlo
De Horsten.
HE Ja wat leuk de onderdelen dag in Wassenaar, Dan zij we te gast bij onze Kroonprins en Maxima en ?.
Is er weer een Lancia gebeurtenis twee kilometer van mijn Huis, zit ik hetzelfde moment ruim tweeduizend kilometer verderop met onze Lancia in haar geboorteland.
Is er weer een Lancia gebeurtenis twee kilometer van mijn Huis, zit ik hetzelfde moment ruim tweeduizend kilometer verderop met onze Lancia in haar geboorteland.
Re: Rubber
Je kunt rustig langs komen en er eentje overnemen. Tijdens de onderdelen dag zit ik ook in Italie. Ik ben bovendien geen lid van de LCN
Gelijk aan tweede serie kachelkraan?
Is deze kachelkraan / rubber gelijk voor de 2de serie?
Is deze reviseerbaar?
groet, Tom
Is deze reviseerbaar?
groet, Tom
Re: Gelijk aan tweede serie kachelkraan?
Het rubber van de 1ste serie kraan past niet in de kraan van de 2e serie coupé.
De kranen van 2e serie zijn niet identiek aan de kranen van 1ste serie.
De kranen van 2e serie zijn niet identiek aan de kranen van 1ste serie.