Werkplaatshandboek voor de Lybra.
-
Re: Werkplaatshandboek voor de Lybra.
Hoi Jack...Ik heb toevallig nog een compleet geprint en wel exemplaar liggen van het werkplaatshandboek voor de lybra.... Helaas wel in het Italiaans maar dan heb je in ieder geval de tekeningen.Mocht je interesse hebben hoor ik het!
Mvg Werner
Mvg Werner
Groet Werner
Lancia K 2.0-20v LPI 1998
Lancia K 2.0-20v LPI aut 2000
Lancia Y rosso 1.2-16v 1998
Lancia Lybra 1.8-16v 2001
Lancia Thema SW 2.0-16v 1988
Saab 9-3 Turbo 2001
Fiets...
Lancia Y rosso 1.2-16v 2000
Saab 9-3 Turbo 2001
Fiets...
-
Zijn wel losse a4tjes, stapel van ca 10cm dik.
Groet Werner
Saab 9-3 Turbo 2001
Fiets...
Saab 9-3 Turbo 2001
Fiets...
De CD werkt probleemloos onder Windows 10.
CD plaatsen, met verkenner naar het bestand Dtesetup op de CD gaan, rechter muisklik en eigenschappen aanklikken. Er verschijnen 3 tabbladen, algemeen, compatibiliteit en details.
Op het tabblad compatibilteit:
bij compatibiliteitsmodus aanvinken: Dit programma uitvoeren in compatibilteitsmodus voor:
Windows XP (service pack 2)
bij instellingen aanvinken:
Dit programma als Administrator uitvoeren
Op OK klikken.
Als je daarna op het bestand Dtesetup dubbelklikt wordt de installatie gewoon uitgevoerd.
CD plaatsen, met verkenner naar het bestand Dtesetup op de CD gaan, rechter muisklik en eigenschappen aanklikken. Er verschijnen 3 tabbladen, algemeen, compatibiliteit en details.
Op het tabblad compatibilteit:
bij compatibiliteitsmodus aanvinken: Dit programma uitvoeren in compatibilteitsmodus voor:
Windows XP (service pack 2)
bij instellingen aanvinken:
Dit programma als Administrator uitvoeren
Op OK klikken.
Als je daarna op het bestand Dtesetup dubbelklikt wordt de installatie gewoon uitgevoerd.
Lancia Lybra SW 2.0 LX (2001) rood
Lancia Lybra SW 2.0 LX (2001) donkerblauw
Lancia Lybra SW 1.8 LX (2000) zwart, ter ziele
Dank voor de input,
Helaas gaat het bij de eerste handeling alhier al mis.
Want geen CD/DVD aanwezig in de laptop.
Allerhande omleidingen werken niet.
Het enigste wat ik nog niet heb geprobeerd is een externe DVD drive aansluiten. (staat nog op de to do lijst.)
.
Helaas gaat het bij de eerste handeling alhier al mis.
Want geen CD/DVD aanwezig in de laptop.
Allerhande omleidingen werken niet.
Het enigste wat ik nog niet heb geprobeerd is een externe DVD drive aansluiten. (staat nog op de to do lijst.)
.
Ex: Delta 1.6 GT 1986 - Thema i.e. Turbo 1988 - Kappa 2.4 LX 1995
, Lybra SW comfortronic 2000 en 1.8 Intensa 2003 Heden, K 5.20 T SW
Moderator Lybra en Thesis forum
Zonder drive gaat het niet lukken. Je moet je realiseren dat na de installatie bij gebruik van het programma de CD in de drive moet zitten. De data wordt nl. niet op de PC geïnstalleerd. Het kopiëren van de data naar de harddisk werkt niet. Een externe drive gaat ongeveer €20,00 ex btw kosten.
Hi Jack,
Je kunt ook een virtuele drive installeren (MagicDisc, is freeware dus kost niks - je systeem herkent hem als een gewone externe CD/DVD player) en daarin een ISO file mounten van de Werkplaatshandboek-CD. Klinkt misschien moeilijker dan het is, ik loods je eventueel tzt wel. MagicDisc vind je na een google-excercitie. De ISO file van de Lybra CD kan ik je opsturen. Handig als je iets van een clowd applicatie als Dropbox hebt ofzo. Zo niet, heb ik je emailadres nodig (middels een PB bij voorkeur) dan installeert zich dat vanzelf nadat ik je een invite heb gestuurd. Daar zet ik die ISO file dan in en jij mount die ISO file in MagicDisc en dubbelklikt erop. Et voilà, magic! :)o
B)-
Je kunt ook een virtuele drive installeren (MagicDisc, is freeware dus kost niks - je systeem herkent hem als een gewone externe CD/DVD player) en daarin een ISO file mounten van de Werkplaatshandboek-CD. Klinkt misschien moeilijker dan het is, ik loods je eventueel tzt wel. MagicDisc vind je na een google-excercitie. De ISO file van de Lybra CD kan ik je opsturen. Handig als je iets van een clowd applicatie als Dropbox hebt ofzo. Zo niet, heb ik je emailadres nodig (middels een PB bij voorkeur) dan installeert zich dat vanzelf nadat ik je een invite heb gestuurd. Daar zet ik die ISO file dan in en jij mount die ISO file in MagicDisc en dubbelklikt erop. Et voilà, magic! :)o
B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Er zijn vele wegen die naar Rome leiden!
Als je over een ISO-bestand beschikt is er helemaal geen probleem. Vanaf Windows 8 kun je die gewoon via de verkenner als een virtuele CD-speler mounten Voor gebruikers van Windows XP, Vista en Windows 7 kun je bij Microsoft het hulpprogramma Virtual CD downloaden. Kost niets, geen sluipreclame en geen dubieuze downloadsites.
hopelijk begrijpelijker:
Bij windows 8 en hoger:
Iso bestand op de harde schijf zetten. Met windows verkenner rechter muisklik en in het menu de keuze "koppelen" aanklikken. Er verschijnt in de lijst in de verkenner een (virtuele) CD-speler met als inhoud de werkplaats CD.
Klaar is kees!
Als je over een ISO-bestand beschikt is er helemaal geen probleem. Vanaf Windows 8 kun je die gewoon via de verkenner als een virtuele CD-speler mounten Voor gebruikers van Windows XP, Vista en Windows 7 kun je bij Microsoft het hulpprogramma Virtual CD downloaden. Kost niets, geen sluipreclame en geen dubieuze downloadsites.
hopelijk begrijpelijker:
Bij windows 8 en hoger:
Iso bestand op de harde schijf zetten. Met windows verkenner rechter muisklik en in het menu de keuze "koppelen" aanklikken. Er verschijnt in de lijst in de verkenner een (virtuele) CD-speler met als inhoud de werkplaats CD.
Klaar is kees!
Heren, even remmen.
Ik waardeer jullie goede adviezen zeer, echter, hier zit een redelijke computer analfabeet te typen, en dus ben ik jullie nu even kwijt.
Kan dit ook in Jip en Janneke taal.
Ik waardeer jullie goede adviezen zeer, echter, hier zit een redelijke computer analfabeet te typen, en dus ben ik jullie nu even kwijt.
Kan dit ook in Jip en Janneke taal.

Ja hoor"Kan dit ook in Jip en Janneke taal. :P" wrote:

... Koop voor 2 tientjes een draagbare CD-speler met USB aansluiting .... een soort van "my first sony-walkman", maar dan wat moderner ...
... Stop de USB-stekker in je laptop, het ding installeert zichzelf
... Stop de CD in de speler en volg letterlijk de handelwijze die Andrew beschreef op 16 oktober om 12.49h
... Werkt het nog niet, dan ligt het aan je CD, er zijn niet werkende CD's in omloop, stuur in dat geval even een PB, ik stuur je dan een exemplaar wat bewezen goed is

Succes

Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
Kijk dat snap ik.
-D