Schaal of bouw modellen Lancia Lybra

Discussie en vraagbaak over Lybra
dickh

Re: Project "maak een gigio celini berlina sedan met bruin interieur" voor beginners

Unread post by dickh »

Ik zie geen enkel plaatje, of ligt dat aan moi?

B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
dickh

Re: Schaal of bouw modellen Lancia Lybra

Unread post by dickh »

Mmm.nee hoor Koen, ik ben hier nooit aan begonnen hoor. Wel geïnterresseerd in huisvlijtwrochtsels op dit gebied.
Helaas is de SW nooit als officieel 1:43 (of wat voor schaal dan ook) op de markt gebracht. Maar ik ben evenals Reinier zeker geïnterresseerd in een 1:43 modelletje.
M'n aandacht is momenteel even afgeleid door een heftig dispuut met m'n pensioenverzekeraar. Lijkt de goede kant op te gaan, maar als dat gezeik achter de rug is kan ik me weer wat beter op modelautootjes concentreren (pffff) ;) U hoort nog van ons.
In de tussentijd: die groene kende ik nog niet, maar ziet er erg tof uit, zelfs beter dan die zilveren. Wat is de bron van dat (plaatje van) dat model, als ik zo vrij mag zijn?

B)-
koen_

Re: Project "maak een gigio celini berlina sedan met bruin interieur" voor beginners

Unread post by koen_ »

nee, dit is geen huisvlijt, maar een originele kleur van Majorette, ik heb er eentje in precies deze zelfde kleur

... voor dat bedrag zou ik hem er bij kopen als ik jou was ... ;)

.
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
koen_

Unread post by koen_ »

:) ... hm, weet je het zeker ? ... die bicolore emblema SW in wording past precies ... ;)

al die huisvlijt modelletjes komen van dezelfde website, hier vind je de groene als je ver genoeg naar onder scrollt : http://www.forum-auto.com/automobile-pr ... 72-280.htm

er is ook nog een mooie SW-polizia uitvoering te vinden, 1998 met dezelfde emblema-velgen, ik denk dat diezelfde hobbyist er geen genoeg van kon krijgen :

Image
Reinier666

Unread post by Reinier666 »

Voor die 4 euro heb ik die ene van marktplaats maar erbij besteld ;)

Ondertussen heb ik deze al besteld:
http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vr ... ousPage=lr
Die heeft acceptabele velgen (al was het maar totdat ik de juiste gevonden heb) met lancia emblemen erop en bruin interieur en chrome strips rondom.
Dat is toch wel de beste om mee aan de slag te gaan denk ik ;)
Trotse eigenaar van een glimmende Lancia Lybra Emblema 2.0 sedan uit 2004
Reinier666

Unread post by Reinier666 »

wow, deze is echt gaaf, alleen wel duur......
Te koop op de Lancia website.

Image
Trotse eigenaar van een glimmende Lancia Lybra Emblema 2.0 sedan uit 2004
koen_

Unread post by koen_ »

Reinier,

dit is de 'special edition' van solido, die in zo'n mooi blikje verkocht worden, ze zijn idd netter afgewerkt dan de gewone solido's en veel netter dan de majorettes
de kleur op de foto is wat misleidend, het is (weliswaar fraai) donkerblauw .., die zijn vrij zeldzaam geworden inmiddels

op diezelfde website vind je links naast deze blauwe de zilvergrijze uit dezelfde serie .., de prijs van 42€ is wel erg hoog, het is precies hetzelfde exemplaar als in de link http://link.marktplaats.nl/m962424942 die ik al gaf, die kost 1/3 van deze prijs ...
dickh

Unread post by dickh »

Waarom zie ik geen afbeelding op voornoemde Koen's [http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vr ... b9c5b7a618] link, doch slechts een aanhef met "Silver Lancia Lybra Solido" 8-)

B)-
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”