Werkplaatshandboek voor de Lybra.
Werkplaatshandboek voor de Lybra.
In het kader van nee heb je, en ja kan je krijgen.
Op het Ypsilon draadje alhier heeft Werner het WP handboek als PDF. (1300 pagina's :S )
Aangezien ik vanaf volgende maand een ingrijpende renovatie/restauratie van mijn Grand Dame ga beginnen, zou het voor mij zeer interessant zijn om zoiets voor de Lybra te hebben.
De vraag lijkt mij voor de hand liggend, is zoiets er voor de Lybra, en zo ja, wie heeft zoiets, en/of waar zou ik dat kunnen bekomen?
Met dank.
.
Op het Ypsilon draadje alhier heeft Werner het WP handboek als PDF. (1300 pagina's :S )
Aangezien ik vanaf volgende maand een ingrijpende renovatie/restauratie van mijn Grand Dame ga beginnen, zou het voor mij zeer interessant zijn om zoiets voor de Lybra te hebben.
De vraag lijkt mij voor de hand liggend, is zoiets er voor de Lybra, en zo ja, wie heeft zoiets, en/of waar zou ik dat kunnen bekomen?
Met dank.
.
Ex: Delta 1.6 GT 1986 - Thema i.e. Turbo 1988 - Kappa 2.4 LX 1995
, Lybra SW comfortronic 2000 en 1.8 Intensa 2003 Heden, K 5.20 T SW
Moderator Lybra en Thesis forum
-
Re: Werkplaatshandboek voor de Lybra.
Ik had het werkplaats handboek op cd, maar die heb ik tijdens de meeting weggegeven.
De naam ben ik even kwijt, maar jij stond erbij en keek ernaar
Dus kijk die eens lief aan voor een copie.
De naam ben ik even kwijt, maar jij stond erbij en keek ernaar

Dus kijk die eens lief aan voor een copie.
Trotse eigenaar van een glimmende Lancia Lybra Emblema 2.0 sedan uit 2004
Ik heb een multilanguage versie van 1999 op CD, voor alle motoren en uitvoeringen van die tijd (incl. je geliefde automaat). Heb hem ook in een iso file, maar is nogal omvangrijk.
Zie PB.
B)-
Zie PB.
B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
... ik heb de data ook in een rar-file ...
zowel een -iso-file (zoals van Dick ). als de data in het rar-file kun je eenvoudig op een CD-branden
... laat maar weten, ik kan het evtl via "we transfer" opsturen .., dan graag even een PB met je email-adres
zowel een -iso-file (zoals van Dick ). als de data in het rar-file kun je eenvoudig op een CD-branden
... laat maar weten, ik kan het evtl via "we transfer" opsturen .., dan graag even een PB met je email-adres
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
Heren, bedankt voor het het aanbieden.
Echter, de CD heb ik hier wel, maar krijg ik (vooral door mijn PC analfabetisme) niet op mijn WIN 10 laptop aan het draaien.
Dus zocht ik naar een PDF bestand (als dat er überhaupt al is)
Dat zou dan de uitkomst zijn, denk ik.
Maar advies is en blijft welkom.
.
Echter, de CD heb ik hier wel, maar krijg ik (vooral door mijn PC analfabetisme) niet op mijn WIN 10 laptop aan het draaien.
Dus zocht ik naar een PDF bestand (als dat er überhaupt al is)
Dat zou dan de uitkomst zijn, denk ik.
Maar advies is en blijft welkom.

.
-
Een PDF wil ik ook graag hebben 
Makkelijk met ipadje mee naar de auto......en makkelijk te doorzoeken.
Die cd vond ik een draak, vandaar dat ik hem heb weggegeven, ik kon er niet uit wijs.

Makkelijk met ipadje mee naar de auto......en makkelijk te doorzoeken.
Die cd vond ik een draak, vandaar dat ik hem heb weggegeven, ik kon er niet uit wijs.
De Italiaanse "Manuale Officina Lancia Lybra" bestaat geheel uit PDF's, de plaatjes zijn exact hetzelfde als op de Satiz-CD, maar de taal is niet echt handig .., tenzij je goed Italiaans spreekt natuurlijk 
Onder bovenstaande zoekterm is het eenvoudig te downloaden ... en anders is er altijd nog "we transfer" ...
Een echt werkplaatshandboek in PDF ... en dan in een beter te begrijpen taal ... heb ik nooit gezien, maar misschien komt er ooit nog eens eentje boven water ...
.

Onder bovenstaande zoekterm is het eenvoudig te downloaden ... en anders is er altijd nog "we transfer" ...
Een echt werkplaatshandboek in PDF ... en dan in een beter te begrijpen taal ... heb ik nooit gezien, maar misschien komt er ooit nog eens eentje boven water ...
.
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
-
Re: Werkplaatshandboek voor de Lybra. met werkende downloadlink pdf italiaans
http://en.lanciaclub.net/manuals.php?ddlb_model=9
of
http://www.ulozto.net/x2F3gX51/lancia-l ... manual-rar zonder inlog
edit: link toegevoegd
of
http://www.ulozto.net/x2F3gX51/lancia-l ... manual-rar zonder inlog
edit: link toegevoegd
Juist die begrijpelijke taal is waar het om gaat.
Engels en Duits kan ik prima mee uit de voeten, maar verder word het knap zeuren.
Je zou toch mogen verwachten dat zoiets toch ook in het Engels beschikbaar zou moeten wezen. :S
En juist de redenen die Reinier aangeeft brengt mij tot het zoeken naar zoiets.
.
Engels en Duits kan ik prima mee uit de voeten, maar verder word het knap zeuren.
Je zou toch mogen verwachten dat zoiets toch ook in het Engels beschikbaar zou moeten wezen. :S
En juist de redenen die Reinier aangeeft brengt mij tot het zoeken naar zoiets.
.
-
Engels bestaat hij volgens mij niet als pdf, ik heb er verleden jaar ook al lang naar gesnuffeld.
Die Italiaanse pdf staat in ieder geval weer op de iPhone, altijd handig om de uitgebouwde tekeningen door te kijken (b.v. Waar een ontgrenden palletje zit of een schroef)
Die Italiaanse pdf staat in ieder geval weer op de iPhone, altijd handig om de uitgebouwde tekeningen door te kijken (b.v. Waar een ontgrenden palletje zit of een schroef)