Code-card

Discussie en vraagbaak over Thesis
KEv

Code-card

Unread post by KEv »

Vanmiddag start de Thesis plotseling niet meer. Foutcode is "vehicle protection system fault", ik concludeer dat de sleutel niet wordt herkend. In de handleiding staat dat je nu een noodstart moet uitvoeren met behulp van de code-card. Je begrijpt het al, die kunnen we dus nergens vinden.

Gelukkig zijn we niet ver van huis, dus de auto laten staan waar hij staat en op een andere manier thuis gekomen. Eerst maar eens op het forum gezocht hoe de auto te starten zonder code-card, maar ik heb dat niet kunnen vinden. Er staat nog wel ergens een tip om de accu er een minuut af te halen dus uiteindelijk terug naar de auto en dit maar gedaan, zonder al te veel verwachting. Maar zie daar, hij doet het weer! Dat valt dan weer mee.

Rest nu nog dat ik toch wel graag de code-card zou willen hebben, je weet nooit wanneer dat dan weer eens van pas kan komen. Weet iemand op het forum hoe we daar aan kunnen komen?

Groeten,
Kees
de Wit

Re: Code-card

Unread post by de Wit »

Probeer eens bij de dealer en anders de importeur..
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum

http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
Olof

Re: Code-card

Unread post by Olof »

De dealer kan je een A4 printje leveren van de code kaart, kost circa 30 euro en kan binnen een dag geleverd worden.
Heb twee weken geleden deze procedure doorlopen.

Olof
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”