Navi taal instelprobleem

Discussie en vraagbaak over Lybra
AndrewL

Re: Navi taal instelprobleem

Unread post by AndrewL »

Laatste kaarten voor de Lybra zijn van 2008. Zoals eerder gezegd, kun je voor het navigeren de kaarten van Opel gebruiken (2010), echter niet voor taalwisseling. Er zijn veranderingen in de database van de talen aangebracht en er is geen update voor de software van de Lybra om met die wijzigingen om te gaan. Probeer je het wel dan krijg je als resultaat dat bij rechtdoor rijden de stem andere afstanden meldt dan het beeldscherm aangeeft. Daar kwam ik achter bij een poging de Lybra de nederlandse taal bij te brengen.
Lancia Lybra SW 2.0 LX (2001) rood
Lancia Lybra SW 2.0 LX (2001) donkerblauw
Lancia Lybra SW 1.8 LX (2000) zwart, ter ziele
dickh

Unread post by dickh »

2003 - dat zal G3 zijn. Ik heb nog een Navteq CD liggen voor Lancia Lybra van 2007. Zo te zien doet die Duits, Frans, Italiaans, Nederlands en Spaans.
Beslaat details van Benelux en hoofdwegen van de rest van Europa. Mocht je het willen gokken voor tientje, stuur even een PB met je adres.
Inderdaad mooie kleur. Wist niet dat ze in dit land ook in het rood werden geleverd... Detail: de enige miniatuurtjes die nog te krijgen zijn zijn in het ... rood! Berlina only, dat wel...

B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Reinier666

Unread post by Reinier666 »

Er zijn idd weinig miniatuurtjes.
Ik heb op iedere beurs enzo wel gezocht, maar behalve de rode en zwarte berlina's in 1:43 is er niets leverbaar.
Trotse eigenaar van een glimmende Lancia Lybra Emblema 2.0 sedan uit 2004
koen_

Unread post by koen_ »

kijk eens op marktplaats met als zoekterm "lybra" en dan links in de rubriek "hobby en vrije tijd"
momenteel staat daar een fraai zilver-metallic Solido-model incl Lancia-blik te koop en nog een aantal meer, de meeste rood idd ...

als je wat geduld hebt komen er modelletjes in een aantal kleuren voorbij, alleen de donkerblauwe Solido + blik is erg zeldzaam
... een paar jaar geleden heb er via ebay nog eentje kunnen kopen in Italie ...

Er zijn modelletjes van Solido en Majorette, de eerste zijn wat beter gedetailleerd en fraaier, maar heel veel scheelt het niet
Ze bestaan helaas idd alleen in Berline-uitvoering, maar er bestaat wel een SW, zal wel huisvlijt zijn ;)

Image
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
Dickamerica

Unread post by Dickamerica »

Dag Dick

ik zal even kijken welke cd er bij mij inzit.

Sowieso zie ik in menu geen nederlands als optie;ik ging er al vanuit dat ze dat niet belangrijk vonden..

Ik heb al eerder een Lybra SW gehad van de 1ed serie;ook een 2.4jtd in Nero Elena met creme alcantara en dashboard,
Lx versie
Deze was ook Squadra gechipt en Verlaagd.

Na aantal jaar ging het toch weer kriebelen en wilde ik nog 1 x een Lybra van mijn dromen; een Intensa in brons of Emblema in bi colore..

Totdat ik deze schoonheid tegenkwam en ik had ook nog nooit eerder een Intensa in deze kleur gezien,

Ik was meteen om en de auto zelf had ook alles mee qua conditie,kmstand,verleden etc.

De Lybra is nw in Duitsland geleverd en voorzien van alle opties behalve schuifdak.
dickh

Unread post by dickh »

De donkerblauwe Solido + blik heb ik ook, gekocht in 2006, toen ze nog alom te koop waren. Zeer fraaie kopie moet ik zeggen. Alleen het beige model-alcantara komt niet overeen met (destijds) mijn grijze business interieur, maar soit...
Die zilveren versie waar je het over had is inmiddels van Marktplaats verdwenen, ik zie je bericht net en gelijk kijken maar noppes !@#$%.

Tja, af en toe maar eens blijven loeren...

B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Dickamerica

ik heb vandaag even gekeken wat erin zit;

dat is een 2010/11 kopie cd van Benelux en er zit nog een 2010 kopie Duitsland bij
Een originele cd is niet aanwezig...
Dickamerica

De boel staat op Engels en heb er extra kaart bij,bedankt Andrew !
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”