Misschien weer een Lybra

Discussie en vraagbaak over Lybra
Edno Bommel

Misschien weer een Lybra

Unread post by Edno Bommel »

Beste Mensen,

Een iedereen een mooie zaterdag middag toegewenst.

Ik ben Lars uit Rotterdam, misschien dat de een of ander nog weet wie ik ben was al 4 jaar geleden hier op het forum actief.

Ik ben op zoek naar een nieuwe Auto en met name het liefst weer iets uit Italië. Ik denk graag terug aan die tijden met mijn Lybra was een geweldige auto, zeker gezien de uitrusting en de rijcomfort.

Ik zit al een aantal weken op Markplaats waar een particulier zijn Lancia te koop aanbied.

Het gaat om een Lybra uit 2000 met alles erop en eraan, precies hoe ik hem wil hebben als ik eerlijk ben.

Wat mij stoort is de historie van dit auto, deze eigenaar rijd er sinds 13-08-13 erin heeft volgens de advertentie erg dure onderhoud gepleegd en doet hem nu weer de deur uit. Dus ik ben bang dat ik dan de ellende van een ander ga kopen.

Dus wil ik bij deze jullie medewerking vragen, wie kent deze eigenaar of deze auto.

Wie wat weet schrijf dan aub in deze topic en misschien dat ik mezelf een mooi kerstcadeau maak

KLICK HIER !!!
Stupendo

Re: Misschien weer een Lybra

Unread post by Stupendo »

Ik ken hem niet maar heb op de velgen na dezelfde. Dat de eigenaar hem zo ver mogelijk van die Bald Wieder im Werkstatt zet, zegt misschien iets over zijn zorg voor deze schone.

Als ie aantoonbaar goed onderhoud heeft gehad zou ik hem kopen, ze kost bijna niets. En er zal heus nog wel wat aan te verbeteren zijn maar dat calculeer je in voor die prijs. Op Zomoto zie je dat ze is begonnen als lease-auto en daarna een aantal eigenaren heeft gehad.

In Eindje stond overigens ook lange tijd de 42DZDJ te koop. Ook een groene 2.0 van de eerste eigenaar.

De mijne is nog steeds zalig, gooi er altijd euro 98 in, kost hier maar 1,38 momenteel.
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”