Knipperend airbag lampje

Discussie en vraagbaak over Lybra
hanzie68

Re: Knipperend airbag lampje

Unread post by hanzie68 »

Dat met de bijrijder airbag heb ik ook al eens geprobeerd, echter zonder resultaat :S Tja een spinnetje dat erin gepiest heeft, kan het natuurlijk ook nog zijn. Morgen eens de auto met DDT reinigen >:D<
Eigenaar van een Grande Dame, Metallic zwarte Lybra 1.8 16V LX SW
kappa 2000

Unread post by kappa 2000 »

bij rijder airbag lampje is geel en jij heb het over een rood lampje wat stort hebben ze hem wel goed uit gelezen dealer kon hem bij mijn kappa ook niet uitlezen heb zelf diagonose spullen gekocht en klaar lampje uit >:D<
hanzie68

Ik heb hem zelf uitgelezen met de multiecuscan. En uiteraard met de speciale fiat adapter. Het lampje blijft knipperen. Soms een tijd niet. Het rare is wel dat bij de actuator test je de waarde ook aan/uit ziet gaan in hetzelfde tempo. Ik denk zelf dat een massaprobleem is. Ik ga het in het weekend eens nader onderzoeken. Overigens staat er in het werkplaatshandboek niets over dit probleem beschreven. Zelfs geen tekening van de kabelboom. :(
kappa 2000

heb je wel de goede type airbag uitgelezen ik heb diagonoze app uit heerle multiscan dan zie je 4 types airbag woon nu nog omg rotterdam
hanzie68

Ik ben een beetje laat met mijn reactie Kappa, maar ik heb de keuze uit 6 verschillende airbags. Ik heb hem laten scannen naar de juiste airbag. Maar geen fout te bekennen. De garage heeft er ook naar gekeken. Die zeggen dat het waarschijnlijk een losse massakabel is. Ik heb de stekker onder de stoel even eruit gehaald. Nu brand hij constant. Dat irriteert in ieder geval niet zo als dat geknipper. Weet jij of het lampje makkelijk eruit te halen is?

Groetjes, hans
kappa 2000

lampje zit gesoldeerd op de printplaat oplossing is weerstanden monteren kosten niet zo veel dan fop je de computer en is je lampje uit B)-
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”