Losmaken van het deurpaneel valt mee.
4 schroeven onderaan, 2 schroeven aan de zijkant van de speaker, 2 verborgen onder een plastic rond dopje, 1 schroef onder de greep om de deur te openen.
Die greep heeft een platte veer(haak) die zichtbaar wordt als je de greep omhoog doet. Als je die veer wegtrekt, kan de greep worden verwijderd.
Aan de passagierskant is er ook nog een schroef aan de beugel (verstopt achter langwerpige dop).
Ik denk dat ik ze (schroeven) allemaal heb opgenoemd ?
Het moeilijkste is om die dopjes zonder veel uitwendige beschadiging los te 'wippen'.
Ook de veer (haak) van de deurgreep is even wat zoeken en frutselen.
Ik weet niet meer of de knop(pen) van de raambediening ook los moeten voordat je het harde plastic deel (waar ze 'in' zitten) er uit kan nemen.
Dan "met beleid" het paneel beginnen loswrikken en hopen dat je de pluggen terug kan gebruiken. Als je voorzichtig tewerk gaat, valt dat goed mee.
De 'raamveger - rubber' zit met klemmetjes 'vast' : die valt wel naar beneden en de klemmetjes ook.
Achter het paneel zit nog een plastic folie op de carrosserie delen geplakt.
De Punto 1 heeft veel gelijkaardigs als de Y uit '96 - '03.
Geen idee of de raammotor hetzelfde is.
De advertentie op LeBonCoin van die raammotor [size=small](post hierboven van Frank Meijer)[/size] is nog altijd geldig.
Adverteerder heeft die regelmatig vernieuwd [size=small](advertenties op LBC vervallen na 2 maanden, noodzakelijk om dan de advertentie te verlengen).[/size]
Koen
Edit : als je wil, kan ik contact nemen met de Franse verkoper (in het Frans). Maar als Citrofiel

beheers je misschien wel zelf de "taal van Molière" ?