Misschien heeft een van jullie een idee hoe het kan dat het stationaire toerental na het loskoppelen van de accu op 1500 toeren komt. Na ongeveer 15 seconden gaat hij uiteindelijk toch naar de 800 toeren. Het probleem is gekomen nadat de hulp koppeling cilinder vervangen is, waardoor de accu los geweest is. Gaat dit vanzelf weer weg, of is er misschien meer aan de hand. Wie kan mij een antwoord geven?
Groetjes,
Hans
Hoog stationair toerental nadat de accu los is geweest
Hoog stationair toerental nadat de accu los is geweest
Eigenaar van een Grande Dame, Metallic zwarte Lybra 1.8 16V LX SW
Re: Hoog stationair toerental nadat de accu los is geweest
Heb je de inleer-procedure gevolgd ?
Zo niet, dan zou ik beginnen met een "accu-reset", het staat beschreven bij de how-to's in het bovenste topic
.
Zo niet, dan zou ik beginnen met een "accu-reset", het staat beschreven bij de how-to's in het bovenste topic
.
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
Re: Hoog stationair toerental nadat de accu los is geweest
Koen, de inleer procedure heb ik gevolgd, helaas had dit geen resultaat. Daar er veel los geweest is. Ook met de motor ombouw actie's van de afgelopen maanden heb ik eens geprobeerd om de aanslag van de gaskabel op het gasklephuis bij te stellen. Resultaat: Probleem opgelost. Ik had namelijk het idee dat ie het stationaire toerental aan het zoeken was. Bedank voor je reactie.(tu):)
Eigenaar van een Grande Dame, Metallic zwarte Lybra 1.8 16V LX SW