Als eerste zal ik mij even voorstellen(mijn Lancia dan(:P))
Afgelopen november in het bezit gekomen van een Lancia Y 1.2 LE uit 1996(103000km), deze auto hadden we aangeschaft als tussen auto.(gezin met 3 kids)
Maar de auto bevalt eigenlijk prima en vrouwlief wil er geen afstand meer van doen, en eerlijk gezegd ik ook niet;)
Hij is lekker klein met toch nog veel luxe en met zijn 5en past het net.(voor de vakanties met vouwwagen nog steeds opzoek naar wat anders)
Tot zo ver de introductie.
Verder wil ik jullie complimenteren met het mooie maar ook zeker erg handige forum!
Dan nu het probleem:(:
Deze ochtend met de auto naar het werk en opeens stop de ont waseming en begin ik een brandlucht te ruiken, nu vermoed ik dat de motor dus is doorgebrand.. aangezien niks het van de ventilator het nog doet.
Weet iemand hoe je deze kunt vervangen(zelf doen? of toch garage?) en waar ik zo'n motor kan krijgen?(Utrecht) en wat daar dan ongeveer de kosten van zijn.
Ik ben best wel handig maar aangezien het mijn eerst Lancia is kan ik wel wat hulp gebruiken voordat ik meer kapot maak dan dat ik wat repareer.
Alvast bedankt!!
Bij aanschaf van deze Lancia deed de airco het ook niet(iets met een sensor) en als ik dan toch moet klussen kan ik dat net zo goed ook maar mee nemen. Verder brand de airbag senor continue. weet iemand of je dat kan uitzetten?
Daarnaast zijn er wat kleine dashboard lampjes die vervangen moeten worden, volgens mij kan ik de hele unit gewoon ontkoppelen en aan de tafel de lampjes vervangen(en airbag lampje verwijderen??) of sla ik de plank helemaal mis?