Heren
Ik mis voor het afwerken van mijn S2 sport 2 beugeltjes van het bovenste ophangpunt van de schokbrekers achter.
De beugeltjes zijn volgens mij uniek fulvia S2 sport, maar ik kan mis zijn.
Ik heb nog een volledige set foute liggen, maar door de jaren heen heb ik zowel S2 berlina en coupé gesloopt en opgeslagen, maar de juiste steuntjes voor de zagato mis ik.
Voor 1 schokbreker slechts. Ik moet ze ergens hebben liggen, maar heb ondertussen het hele huis al 6x onderste boven gegooid.... niets te vinden.
Wie kan me uit de nood helpen - gezien het stomme beugeltjes zijn die eigenlijk niets kosten, maar ik niet kan rijden zonder, wil ik 'rijkelijk' vergoeden.
Ik ben ook nog op zoek naar het luchtkanaal (bak) in het motorkompartiment voor de S2 sport - ook weer uniek voor dit type.
een fotootje uit de tavola heb ik ingesloten.
Ik hoop dat er ergens nog iemand is die een setje heeft.
groetjes
Bart
steuntjes achterste schokbrekers gezocht
-
steuntjes achterste schokbrekers gezocht
- Attachments
-
- steun.png (179.08 KiB) Viewed 576 times
[IMG]http://i62.tinypic.com/2sakz2g.png[/IMG]
Re: steuntjes achterste schokbrekers gezocht
Bart
Als ik de bijlage bekijk ,zie ik voor alle types behalve de berliner de zelfde onderdeel nummers.
Als ik de bijlage bekijk ,zie ik voor alle types behalve de berliner de zelfde onderdeel nummers.
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
-
Ik heb ze eventueel wel voor je liggen
-
Koos, Stefan
Ik was ook de hele tijd overtuigd dat ze dezelfde waren tot ik ondersteboven onder de zagato hing met mijn nieuw verzinkte beugeltjes en ze voor geen waarom kreeg gemonteerd. De beugeltjes zijn driehoekjes waarvan de 2 korte zijden bijna de zelfde lengte hebben. Diegene die ik hier mooi heb blinken heeft een korte zijde van 4cm en van7cm. En die passen niet.
Na erg veel zoekwerk heb ik er nu een 1e serie onder hangen. Dat is een beugel uit 1 stuk met rubber hart en busjes.
Waarschijnlijk heeft die 1e serie er altijd onder gezeten en is het me nooit opgevallen. Maar nu moet het terug naar origineel.
Ciao
Bart
Ik was ook de hele tijd overtuigd dat ze dezelfde waren tot ik ondersteboven onder de zagato hing met mijn nieuw verzinkte beugeltjes en ze voor geen waarom kreeg gemonteerd. De beugeltjes zijn driehoekjes waarvan de 2 korte zijden bijna de zelfde lengte hebben. Diegene die ik hier mooi heb blinken heeft een korte zijde van 4cm en van7cm. En die passen niet.
Na erg veel zoekwerk heb ik er nu een 1e serie onder hangen. Dat is een beugel uit 1 stuk met rubber hart en busjes.
Waarschijnlijk heeft die 1e serie er altijd onder gezeten en is het me nooit opgevallen. Maar nu moet het terug naar origineel.
Ciao
Bart
[IMG]http://i62.tinypic.com/2sakz2g.png[/IMG]