Mijn Lancia Kappa SW uit 1997 ga ik verkopen. Met pijn in het hart moet ik afscheid van hem nemen na 13 jaar trouwe dienst.
Ik heb dan ook mijn winterbanden in de aanbieding. 4 stuks inclusief velg.
Wie biedt?
Daarnaast heb ik ook nog de originele imperiaal voor de SW voor de liefhebber. En natuurlijk de Kappa zelf.
Uit 1997 met 285.000 km op de teller. Een paar dingetjes zijn kapot, zoals de kachelmotor, centrale deurvergrendeling (what's new bij de Kappa) en volgens mijn garage ratelt het differentieel een beetje.
Nou heren, stuur een mailtje.
Groeten Jacques Hoogeveen
winterbanden in de aanbieding
Re: winterbanden in de aanbieding
Foto's, Diesel of benzine?
-
Welke maat winterbanden, hoeveel profiel ?
De ip host klm.nl?? Is het toevallig een Kappa SW in een grijze kleur?? Zo ja dan heb ik die hoogstwaarschijnlijk zien staan op de P30.
Lancia Kappa 2.0 S.W (RZ-NT-74)
Rover 75 2.5 V6 (34-LB-HP)
Rover 75 2.5 V6 (34-LB-HP)
-
Hallo Jacque
Hoe zien ze eruit banden en velgen en wat wil je er voor hebben.
gr Rogier
Hoe zien ze eruit banden en velgen en wat wil je er voor hebben.
gr Rogier
-
Inderdaad sta ik op P30! Hij is alleen niet grijs maar donkerblauw. Nu staat hij bij mij voor de deur. Inmiddels heb ik een andere auto gekocht, geheel tegen mijn gevoel in maar wel met mijn verstand want de auto begint veel te mankeren en te kosten.
Als je de winterbanden wilt hebben kan ik ze meenemen naar P30. Werk je troiwens ook bij de KLM?
Groet Jacques
Als je de winterbanden wilt hebben kan ik ze meenemen naar P30. Werk je troiwens ook bij de KLM?
Groet Jacques
-
Hoi Rogier,
Het zijn 4 Vredestein Snowtrac 3 banden op stalen velgen. Het profiel varieert tussen de 5 mm van de voorbanden en 6,5 tot 7 mm van de achterbanden.
Voor €200,- is de set voor jou.
Groeten Jacques
Het zijn 4 Vredestein Snowtrac 3 banden op stalen velgen. Het profiel varieert tussen de 5 mm van de voorbanden en 6,5 tot 7 mm van de achterbanden.
Voor €200,- is de set voor jou.
Groeten Jacques