Hallo
Ik heb een vraag zijn er forumleden die mij kunnen vertellen of er onderdelen van de kappa ook passen op andere modellen zoals bijvoorbeeld de schokdempers en dergelijke ! Gezien er gesproken word over veel overeenkomsten met de alfa 166!
Onderdelen andere modellen gebruiken
Re: Onderdelen andere modellen gebruiken
Achterschokbrekers niet. De 166 heeft een meesturende achteras.
Interieurfan, verdamper, kachelradiator wel. Verder veel electronica zoals de aansturing van de voor- en achterramen, centrale portiervergrendeling. Deursloten niet.
De koppelingsset voor de 2.0 is ook standaard voor veel Alfamodellen. Het tweemassavliegwiel helaas weer niet.
Remschijven zijn geloof ik ook identiek aan 166.
Er is vast nog veel meer te melden. Via ePer kom je er niet meteen achter, wel via de Lancianummers als je zoekt op internet bij de grote Duitse onderdelensites.
Succes.
Interieurfan, verdamper, kachelradiator wel. Verder veel electronica zoals de aansturing van de voor- en achterramen, centrale portiervergrendeling. Deursloten niet.
De koppelingsset voor de 2.0 is ook standaard voor veel Alfamodellen. Het tweemassavliegwiel helaas weer niet.
Remschijven zijn geloof ik ook identiek aan 166.
Er is vast nog veel meer te melden. Via ePer kom je er niet meteen achter, wel via de Lancianummers als je zoekt op internet bij de grote Duitse onderdelensites.
Succes.
r.a deurslot van de alfa 166 pas op de kappa
Het knopje voor de spiegels, de zekeringskast in de motorruimte zitten ook in de Maserati 

weet iemand of de brandstofpomp ook te gebruiken is uit een alfa en zo ja welke model ??