schokdempers achter
schokdempers achter
Mijn nivomat schokdemper rechtsachter is stuk en moet vervangen worden. Geadviseerd wordt om schokdempers van een Sedan te plaatsen met tevens de veren van de Sedan. Is dit verstandig of zijn er betere suggesties?
-
Re: schokdempers achter
Je hebt een SW? Niet doen te licht. Neem even contact op met Gerrit hier het forum hij heeft een goede oplossing.
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Volg deze link en je komt op het onderwerp van Gerrit uit.
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... sg-1172489
Je kan hem een PB sturen door op zijn naam te klikken.
Of rechtstreeks een e-mail door op 'prive reageren' te klikken (naast zijn naam).
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... sg-1172489
Je kan hem een PB sturen door op zijn naam te klikken.
Of rechtstreeks een e-mail door op 'prive reageren' te klikken (naast zijn naam).
Koen
Lancia Y 1.2 LS 8v '01
Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91
Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 (Sold okt '24, 10y 3m, 165.600 km)
Lancia Y 1.2 LS 8v '97 (RIP feb '13, 15y 8m, 334.500 km)
Lancia Y 1.2 LS 8v '01
Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91
Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 (Sold okt '24, 10y 3m, 165.600 km)
Lancia Y 1.2 LS 8v '97 (RIP feb '13, 15y 8m, 334.500 km)
of gewoon de originele nivomats bestellen bij Lancia/Fiat, heb ik wel destijds gedaan, zijn nog steeds goed na 110.000 km
NIEUW Kappa Berlina 2.4, ex-Kappa SW (01), ex- Kappa SW (98), ex-Dedra, ex- Fiat cinquecento en ex-Fiat seicento 1100 hobby bezitter
Als ze nieuw niet meer te krijgen zijn, kun je ze ook reviseren laten.
Kost volgens forumleden ca. 100,- p.st.
Kost volgens forumleden ca. 100,- p.st.
Zijn er goede adressen bekend voor revisie Kappa SW achtershocks ? Help mij en noem er eens een paar.....
als schokbrekers kaduuk zijn, zijn ze meestal lek. Ik heb nog nooit gehoord van revisie van schokbrekers, zou ik ook nooit aan beginnen. Geheid dat ze dan binnen de kortste keren weer kapot zijn. Dan kun je nog beter ze op de sloop halen.
Nieuwe originele zijn duur, maar er zijn ook andere merken die ze leveren, behalve voor de SW. Althans in Italie weer wel, maar informeer eens bij Gerrit in Beesd! Die heeft vast nog wel een oplossing.
Nieuwe originele zijn duur, maar er zijn ook andere merken die ze leveren, behalve voor de SW. Althans in Italie weer wel, maar informeer eens bij Gerrit in Beesd! Die heeft vast nog wel een oplossing.
NIEUW Kappa Berlina 2.4, ex-Kappa SW (01), ex- Kappa SW (98), ex-Dedra, ex- Fiat cinquecento en ex-Fiat seicento 1100 hobby bezitter
Reviseren van schokdempers is niks mis mee, dat gebeurt erg veel en die doen kwalitatief niks onder voor nieuw.
------
K SW 2.4 Automaat '98
K SW 2.4 Automaat '98
Dat lijkt mij ook. Daarbuiten zijn ze vaak niet meer nieuw (origineel) te krijgen.
Ik heb de veren (ak) via Gerrit
Ik heb de veren (ak) via Gerrit