Juist Ben, het aantal uren is goed fout. Volgens mij worden de uren bijgehouden door het NIT en is er een reset gebeurd toen ik die heb laten reviseren. Dat is nu 132.500 km geleden en zou dus op een gemiddelde komen van 81km/u. Dat lijkt me nog aardig veel al moet ik toegeven dat 80% van de afstand uit snelwegritten bestaat.
Check je dit ook eens even aub ?
Rino
333.333 > 444.444
Connect foute registratie gereden # kms
Een paar dagen met een ander NIT aan boord gereden. Daarbij viel me o.a. op dat het aantal kilometers door het Connect juist werd aangegeven. Echter voor het aantal uren verzon het systeem een compleet verkeerd getal.
Re: Connect foute registratie gereden # kms
Hebben meer thesianen last van, als ik de kilometers door de uren deel, heb ik gemiddeld iets van 300 km per uur gereden al die jaren. Heeft inderdaad te maken als (er delen van) de connect worden vervangen.
Olof
Olof
Opgelost raadsel : na de performing update van het Connect zet hij de urenteller terug op nul.
475.269 km in 3 minuten
475.269 km in 3 minuten

- Attachments
-
- 20140414_080714.jpg (66.78 KiB) Viewed 332 times
Rino, wat is een performing update van het Connect systeem?
Gergely
driving a thesis... what else...
| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km
.
driving a thesis... what else...
| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km
.
ja daar ben ik ook wel benieuwd na 

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Mijn lancia´s
Nu: Lancia Thesis 2.4JTD 20V - Zesbak met chiptuning.
Had: Lancia Dedra 2.0Turbo Integrale
Had: Lancia Delta 1.9TD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD, zesbak, chiptuning
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD Station
Had: Lancia Dedra 1.8 IE
Had: Lancia Thesis 2.4 JTD 10v zesbak.
Een echte lancia addict dus.....
Mijn lancia´s
Nu: Lancia Thesis 2.4JTD 20V - Zesbak met chiptuning.
Had: Lancia Dedra 2.0Turbo Integrale
Had: Lancia Delta 1.9TD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD, zesbak, chiptuning
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD Station
Had: Lancia Dedra 1.8 IE
Had: Lancia Thesis 2.4 JTD 10v zesbak.
Een echte lancia addict dus.....
performing update
Gergely,
ik kreeg op het scherm van het Connect spontaan de melding "Performing Update, Shutdown in xx,xx minutes, Please insert update CD". Zie ook foto (excuus voor de kwaliteit ervan).
Ik heb meteen de Benelux-cd gewisseld met een andere cd (eveneens geen origineel) en vervolgens begon de update.
Behalve dat het aantal gereden uren, het agenda in het menu trip en alle opgeslagen adressen van de navigatie gewist waren kon ik geen verschil merken.
Rino
ik kreeg op het scherm van het Connect spontaan de melding "Performing Update, Shutdown in xx,xx minutes, Please insert update CD". Zie ook foto (excuus voor de kwaliteit ervan).
Ik heb meteen de Benelux-cd gewisseld met een andere cd (eveneens geen origineel) en vervolgens begon de update.
Behalve dat het aantal gereden uren, het agenda in het menu trip en alle opgeslagen adressen van de navigatie gewist waren kon ik geen verschil merken.
Rino
- Attachments
-
- performing update 20140414.jpg (117.48 KiB) Viewed 332 times