Vrienden, zo als jullie merken ben ik aardig bezig, zowel met onderdelen als hier op Forum,heb weer een vraag.......
Middelste stuurstang, krijg de stuurkogels niet los,deze wil ik vervangen. Zou ik het kunnen verwarmen? ben daar niet altijd kapot van(ivm eventueel vervorming?).heeft iemand misschien andere suggesties..
mvgr...Peter
Lange stuurstang
Re: Lange stuurstang
Hoe bedoel je niet los?
De kogels van de stang af?
Of de kogels van de pitman arm af?
De kogels van de stang af?
Of de kogels van de pitman arm af?
Gaan er niet af. Wettelijk verboden. Stang compleet vervangen.
ok, wist ik niet,zag schroefdr,zitten moet zeker los kunnen, kogels bewegen nog, zou reinigen en eventueel vetnippels een optie zijn???
Als je de kogels met de hand kunt bewegen zit er te veel speling op als je met ruim 1000 kilo en een gangetje van 120 de bocht om gaat.
Is dus maar wat je wilt. Als de auto is om in de showroom te zetten kun je wat schoonmaken en een vetnippel er op. Als het de bedoeling is om straks met de auto te rijden, zou ik er een nieuwe op zetten.
Ik heb juist twee weken terug bij mijn dagelijks auto alle stuur en fuseekogels weer eens vervangen. Was alweer 80.000 km mee gereden. Waren allemaal nog goed maar gewoon uit voorzorg en om de uitlijning goed te houden anders betaal ik dubbel; Moet dan ook weer sneller nieuwe banden kopen.
Is dus maar wat je wilt. Als de auto is om in de showroom te zetten kun je wat schoonmaken en een vetnippel er op. Als het de bedoeling is om straks met de auto te rijden, zou ik er een nieuwe op zetten.
Ik heb juist twee weken terug bij mijn dagelijks auto alle stuur en fuseekogels weer eens vervangen. Was alweer 80.000 km mee gereden. Waren allemaal nog goed maar gewoon uit voorzorg en om de uitlijning goed te houden anders betaal ik dubbel; Moet dan ook weer sneller nieuwe banden kopen.
Je hebt gelijk Huib, kan er beter nieuwe opzetten auto is zeker niet voor de showroom, en zo duur zijn ze geloof ik niet. bedankt voor de info....
Gr.Peter
Gr.Peter