Mijn zus heeft deze week een ypsilon uit 2011 gekocht met een twin air motor. ( haar tweede de eerste kwam uit '99, 9 in haar bezit gehad)
Toen ik de ypsilon starte tijdens de proefrit had ik mijn bedenkingen maar eenmaal aan het rijden was ik om ( ik ben ook een vervend Italië aanhanger) Ze heeft een gold uitvoering in de kleur beige ( foto plaats ik later)
Even een vraag ze wil haar iPod aansluiten er zit geen bleu and me op haar Lancia wel radio stuurwiel bediening nu schijnt er in het dashboard kast een aansluiting te zitten (ik moet zelf nog kijken) kun je daar een iPod aansluiten en werkt de stuurbediening dan nog wel mocht dit werken hoe heet zo'n aansluiting.
Is er online nog een instructie boekje te vinden van deze leuke auto.
Gr. Marcel
iPod connectie
Re: iPod connectie
Wat dealers gebeld helaas nog niet veel wijzer. Radio heeft geen Aux aansluiting nu schijnt er een stekker te koop te zijn die tussen de radio en de kabelboom is te plaatsen om een een Aux te creëren heeft iemand hier ervaring mee.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Re: iPod connectie
Ik heb de ervaring, alleen betreft het een Skoda.aan de standaard radio komt dan een extra stekker achterin met een kabel en een adaptor voor
enkele "tulp" stekkers en ook een aux ingang/uitgang.
ongetwijfeld bestaat er ook zoiets voor Lancia/ Fiat.
enkele "tulp" stekkers en ook een aux ingang/uitgang.
ongetwijfeld bestaat er ook zoiets voor Lancia/ Fiat.