Goedemorgen mensen,
Naar aanleiding van het feit dat de verlichting van de ICS in mijn Lybra knippert, bij deze mijn vraag: Hoe kan dat?
Ik hoop natuurlijk niet dat dit het begin is van het einde, maar kan iemand mij wellicht vertellen wat er aan de hand is. Voor de duidelijkheid, het beeldscherm knippert niet, maar wel de verlichting van de toetsen.
Ik hoop niet dat dit al eerder is besproken, ik kon in ieder geval niets vinden via de zoekfunctie.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Fabio.
knipperende verlichting ICS
Re: knipperende verlichting ICS
knipperen alle lampjes tegelijk of is er een gedeelte wat wel en de rest niet knippert ?
Kan een kwestie van losse stekker zijn.
En anders heb ik waarschijnlijk nog wel een voorfrontje liggen waar een goede knoppenwinkel van af te halen is.
Kan een kwestie van losse stekker zijn.
En anders heb ik waarschijnlijk nog wel een voorfrontje liggen waar een goede knoppenwinkel van af te halen is.
Het kan ook heel goed alleen de backlight led zijn van het display. Kan kaduuk zijn (ik herinner me van jááren geleden dat van een bepaald merk/type ICS (of dat nou Grundig, Becker, Siemens was zou ik niet meer weten) het backlight het soms opgaf. Was simpel te vervangen en een gangbaar type backlight-LED.
B)-
B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
-
Alle lampjes knipperen tegelijk...en alleen van de toetsen. Aan het beeldscherm mankeert (vooralsnog:)) niks.
Ik ga de stekkers wel even controleren en met contactspray inspuiten. Ikmoet toch alles loshalen, want ik ga de luchtroosterunit vervangen i.v.m. met defecte verlichting.
Als het daarna nog niet is verholpen neem meld ik me natuurlijk hier weer!
Vriendelijk bedankt voor de reacties heren!
P.s. Is mijn cd-wisselaar defect als er op het ICS staat aangegeven "surface"..? Ik krijg het cd-houdertje niet uit de wisselaar, maar er staat wel stroom op. Ook herkent het ICS de cd-wisselaar wel, er staat precies aangegeven hoeveel cd's er in zitten.
Ik ga de stekkers wel even controleren en met contactspray inspuiten. Ikmoet toch alles loshalen, want ik ga de luchtroosterunit vervangen i.v.m. met defecte verlichting.
Als het daarna nog niet is verholpen neem meld ik me natuurlijk hier weer!
Vriendelijk bedankt voor de reacties heren!
P.s. Is mijn cd-wisselaar defect als er op het ICS staat aangegeven "surface"..? Ik krijg het cd-houdertje niet uit de wisselaar, maar er staat wel stroom op. Ook herkent het ICS de cd-wisselaar wel, er staat precies aangegeven hoeveel cd's er in zitten.
CD wisselaar heeft vuile lens of condens op lens dan...
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg