hulpstuuhuis
-
fulviabert
hulpstuuhuis
wie weet of je een hulpstuurhuis van een serie 1 op een serie 2 kunt zetten?
bert
bert
Re: hulpstuuhuis
De arm is anders. Je zou de arm dus over kunnen zetten.
Maar wat ik meestal zie bij S1 hulpstuurhuizen is een conische passing met splenen. Bij S2 hulpstuurhuizen een gladde conische passing.
Of het bij allemaal is, weet ik niet.
Maar wat ik meestal zie bij S1 hulpstuurhuizen is een conische passing met splenen. Bij S2 hulpstuurhuizen een gladde conische passing.
Of het bij allemaal is, weet ik niet.
-
lucasgeheniau
Als je een S2 arm hebt met vertanding kan het altijd.
Een as met vertanding en een arm zonder heb ik nog nooit geprobeerd , gepast
Een as met vertanding en een arm zonder heb ik nog nooit geprobeerd , gepast
Bert
Ik heb wel een 2e serie voor je als je zonder zit
Ik heb wel een 2e serie voor je als je zonder zit
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
-
fulviabert
Koos bedankt voor het aanbod.
Als het goed is,kan ik me redden met het overzetten van een arm.
Het is voor een mede fulvia rijder,die er problemen mee heeft en er niet mee uit de voeten kon met zijn garage.
Vandaar mijn vraag,want met een serie 1 kan ik hem wel helpen
mvg.
bert
Als het goed is,kan ik me redden met het overzetten van een arm.
Het is voor een mede fulvia rijder,die er problemen mee heeft en er niet mee uit de voeten kon met zijn garage.
Vandaar mijn vraag,want met een serie 1 kan ik hem wel helpen
mvg.
bert
Je kunt ook bij Emporio Ricambi voor een paar euro een revisie setje halen. Dan weet je zeker dat ie weer als nieuw is.
Ik heb het redelijk druk met reviseren van S2 hulpstuurhuizen. Lijkt wel een epidemie. Kan zijn dat de kwaliteit van het nylon uit die tijd maakt dat het nu einde levensduur is voor die dingen.
Ik heb het redelijk druk met reviseren van S2 hulpstuurhuizen. Lijkt wel een epidemie. Kan zijn dat de kwaliteit van het nylon uit die tijd maakt dat het nu einde levensduur is voor die dingen.
-
Stefan Elshout
Ik heb zo'n 3 jaar geleden een paar bussen gedraaid van lagerbrons met een mooie H7 passing, de kunststof bus was toen compleet vergaan. Ik heb een bus van de originele maat gemaakt voor de onderzijde en nog een extra (korte) bus voor aan de bovenkant van het hulpstuurhuis. Hierdoor is het geheel ten alle tijden helemaal spelingsvrij zelfs ongeacht hoe hij afgesteld staat met de stelschroef. Ik ben de auto nu aan het restaureren en het is nog steeds 100% spelingsvrij. Het is eigenlijk een heel simpel busje, de eerste de beste draaier (met een cnc draaibankje) spuugt ze er met tientallen stuks uit.
- Attachments
-
- stuurhuis.jpg (99.76 KiB) Viewed 632 times
Ik heb ook hetzelfde als jou gedaan
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Wil ook het hulpstuurhuis (2de serie)reviseren, neem aan dat de as langs bovenkant uit het huis gehaald moet worden...?
Zit er een merk op stuurhuis en arm ?
Of is het zo dat ik de arm 360 gr.kan draaien, dat is dus nu niet het geval. zit zo vast..krijg hem nog geen kwart gedraait!
Zit er een merk op stuurhuis en arm ?
Of is het zo dat ik de arm 360 gr.kan draaien, dat is dus nu niet het geval. zit zo vast..krijg hem nog geen kwart gedraait!
De arm zou je 360 graden moeten kunnen draaien.