Cd wisselaar te koop grondig voor Lybra

Discussie en vraagbaak over Lybra
riu

Cd wisselaar te koop grondig voor Lybra

Unread post by riu »

Goedenavond,

Ik heb een cd wisselaar te koop voor de Lybra van het merk grundig.
Werkt prima met het audio systeem wat in de Lybra zit. Bij interesse hoor ik t graag, groetjes bas
riu

Cd wisselaar te koop merk Grundig voor Lybra

Unread post by riu »

cd wisselaar voor de lancia Lybra te koop, merk grundig.

wie kan ik hier blij mee maken?

groetjes Monique
Stupendo

Re: Cd wisselaar te koop merk Grundig voor Lybra

Unread post by Stupendo »

Ik heb er nog steeds één nodig. Bouwjaar 2000. Echter, ik zit nog steeds te wachten op de Bulgaar die mijn ICS kan hacken. De Bulgaar zou op dit moment in Bulgaristan zijn en het is onbekend wanneer ie terugkomt. Dus, pas als dat ding gehackt is heb ik pas weer wat aan een CD-wisselaar.

Weet iemand een mannetje om de ICS te hacken? Een andere ICS er in zetten is ook zo wat en dat heb ik ook weer kans op nieuw gelazer met code's en weet ik veel wat.
Markieee

Unread post by Markieee »

Mijn radio werkte niet meer, reden onbekend. Nieuwe ICS kost 2.900 E ex BTW, dus maar een tweedehandse opgescharreld. Is keurig door Schoones Onderdelen te Heesch code vrij gemaakt c.q. code vrij laten maken. Misschien kunnen zij je helpen.

Heb daarna een USB aansluiting besteld via marktplaats, werkt net als een wisselaar alleen nooit meer geknaak met cd's, ideaal.

Succes ermee
Stupendo

Unread post by Stupendo »

Bedankt Markiee, dan heb ik in ieder geval een adresje, het is wel 87 km rijden, maar dan weet je tenminste wel zeker dat ze het kunnen c.q. eerder hebben gedaan. Zal voor de gok nog eens hier in het dorp een poging wagen want wat heb je voor dat hacken nou eigenlijk nodig? Een laptop en een softwareprogrammatje? It-ers genoeg in dit land me dunkt :)
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”