Handremschoenen
-
Handremschoenen
Weet iemand hier of ik nog ergens aan nieuwe handremschoenen kan komen voor een 2e serie? Is er misschien een vergelijkbare auto waar deze remvoeringen inzitten die gebruikt kunnen worden, of is er standaard materiaal zodat dat op de bestaande zittingen geklonken kan worden? Met andere woorden, wie heeft ooit eerder zijn handremvoeringen vernieuwd en op welke manier dan wel?
Re: Handremschoenen
Ik breng die weg naar een remmenservice bedrijf.
Die vulcaniseren er nieuwe voering op.
Verstandig om de schijf er bij te doen. Dan ronden ze de voering af op de straal van de trommel.
Die vulcaniseren er nieuwe voering op.
Verstandig om de schijf er bij te doen. Dan ronden ze de voering af op de straal van de trommel.
-
Ok, vulcaniseren dus. Goed om te weten. Ik heb inderdaad een bedrijf gevonden (C&C Parts) die het kunnen en willen doen.
Waarschijnlijk is het raadzaam om de schijven van binnen nog even iets uit te draaien, gezien het feit dat de blokken wat schuin afgesleten zijn en er redelijk dikke groeven inzitten?
Dank!
Waarschijnlijk is het raadzaam om de schijven van binnen nog even iets uit te draaien, gezien het feit dat de blokken wat schuin afgesleten zijn en er redelijk dikke groeven inzitten?
Dank!
Wij brengen die schoenen naar de APS hier in Breda. Ene dag brengen en andere dag halen.
Idem voor schijven vlakken, trommels uitdraaien. Schijven vlakken kun je vaak zelfs op wachten.
Let op je minimum diktes. In de DT staan de minimale diktes waarbij je nog mag vlakken. Voor de schijven achter die nieuw al vrij dun zijn staat er geen minimum dikte. Nieuwe schijven voor S2 zijn echter niet zo duur.
Idem voor schijven vlakken, trommels uitdraaien. Schijven vlakken kun je vaak zelfs op wachten.
Let op je minimum diktes. In de DT staan de minimale diktes waarbij je nog mag vlakken. Voor de schijven achter die nieuw al vrij dun zijn staat er geen minimum dikte. Nieuwe schijven voor S2 zijn echter niet zo duur.