Hoi,
Is een bekend thema op het forum.
Wie heeft er nog een nette lederen pookknop voor de Kappa liggen?
Groet
Stasiu
Lederen pookknop gezocht
Re: Lederen pookknop gezocht
Wie er nog een lederen koopknop heeft liggen??
1. De Firma Tuynder a 186,- (Ex BTW)
2. Qverde Eindhoven a 233,- (Incl BTW)
Ik heb er in beide gevallen voor bedankt en heb een alternatief gekocht. Maar mocht je hem nieuw en ongebruikt willen hebben kan dat dus als je er graag een rib uit je lijf voor wil betalen (:P)
1. De Firma Tuynder a 186,- (Ex BTW)
2. Qverde Eindhoven a 233,- (Incl BTW)
Ik heb er in beide gevallen voor bedankt en heb een alternatief gekocht. Maar mocht je hem nieuw en ongebruikt willen hebben kan dat dus als je er graag een rib uit je lijf voor wil betalen (:P)
Lancia Kappa 2.0 S.W (RZ-NT-74)
Rover 75 2.5 V6 (34-LB-HP)
Rover 75 2.5 V6 (34-LB-HP)
Ik heb recentelijk contact gehad met een firma over leren pook knoppen en hoezen.
Alle handgeschakelde Kappa's hebben toch de til-ring (achteruitrijvergrendeling) op de pook?
Als ik meer weet post ik wel weer even.
Alle handgeschakelde Kappa's hebben toch de til-ring (achteruitrijvergrendeling) op de pook?
Als ik meer weet post ik wel weer even.
850 Coupe en Special, 128, 124 Special T1600, Ritmo 85S, 131 Racing, Kappa 2.0 LS, Tipo DGT en SX, Croma 1.8, Thesis 2.4 since 2022
Mijn lederen pookknop was ook niet netjes meer. Onder het leer kwam echter een hele mooie standaard knop te voorschijn met lancia logo en alles erop, zonder lijmresten oid.

Passen die van de Lybra niet ook?
Zag gisteren een lybra op de sloop ,knop lijkt er wel op maar ik kon hem er zo niet af krijgen
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)