Lekkage radiator

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Peter.S

Lekkage radiator

Unread post by Peter.S »

Volgende probleem is dat, zowel de hoek van de radiator als de dop de mk. raakt (gesloten mk!!)Radiator is lek.(is niet leuk rijden!!)
Nu is mijn vermoeden dat de voorste dwarsbalk aan het zakken is, dit is mogelijk want hier is aan gelast, dus mk komt lager.
Nu wil ik graag weten van een 2 serie de hoogte van dwarsbalk tot op subframe, ik heb dat gemeten met rolmaat en kwam uit op 39,5cm, gemeten tussen door de handel en kabel van slot,recht naar beneden en dan kom je naast waterpomp op rand subfr.bij de balk heb ik gemeten tot aan de bevestiging /lassen van balk platen(dus niet bovenkant balk).
zou iemand dit voor mij kunnen na meten bij zijn fulvia, en mij de waarde kunnen geven, eventueel ook bij de hoek ter hoogte binneste koplampen.
Bij voorbaat al bedankt.
gr.peter.s
fulviabert

Re: Lekkage radiator

Unread post by fulviabert »

hoi, heb dit ook gehad met de vorige carrosserie. Heb achteraf het vermoeden gehad,dat de voorzijde aan het vervormen was,daar ik nooit iets heb kunnen vinden.
Had er wel eens een andere radiateur ingezet,maar of daar het probleem in zat...
Denk dat door de gebrekkige bevestiging bij de dorpels,de voorste ophanging was vervormd.
Kan het niet meer nazien,maar hoop dit probleem met de huidige carrosserie opgelost te hebben,maar heb nog niet gepast met radiateur.
ik wil best eens gaan passen,maar dat duurt dan wel 3 a 4 weken gezien de vakantie.
ben dus ook wel benieuwd naar maatvoering,daar de huidige carrosserie van mij ook de nodige perikelen had( zie eerdere topic van mij hierover)

gr.

bert
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”