meeting nr 2?

Discussie en vraagbaak over Lybra
hansvanreekum

Re: meeting nr 2?

Unread post by hansvanreekum »

Misschien toch nog even wat reclame maken voor Forum Meeting 2.
De vorige meeting was, wat mij betreft, zeer geslaagd. Leuk om mede berijders te ontmoeten (massochisten volgens een van de bezoekers), maar vooral om kennis te delen.
En natuurlijk om DieselTDi de kans te geven om zijn voorraad Lybra accesoires van de hand te kunnen doen.
De vorige keer was het in 't Harde op de parkeerplaats van het AC restaurant.
Dus Forum leden, meld je aan!!
Ik heb nog wat beelden van de vorige meeting toegevoegd.
Attachments
forummeeting2.jpg
forummeeting2.jpg (163.77 KiB) Viewed 457 times
forummeeting1.jpg
forummeeting1.jpg (148.29 KiB) Viewed 457 times
lybra_invite_meeting.jpg
lybra_invite_meeting.jpg (65.95 KiB) Viewed 457 times
Voormalig bestuurder van een grijze 1.8 LX LPG (2000)
Nu Volvo S60 D5 (2002)
DieselTDi

Unread post by DieselTDi »

Meeting zelfde plaats een idee? Beetje midden van het land!
datum...
ehhh nog even niet. Kan zelf niet autorijden.
gescheurde meniscus / kruisband.
wacht op MRI......
maar stel eens een datum voor, begin JUNI.
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.

EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
dickh

Unread post by dickh »

Ja, ik ben niet erg reageerderig momenteel, zeer tegen het zin. Erg druk werk, maar dat is eind juli fini, dus kan ik weer alle aandacht aan dit soort zaken besteden !tt! Die 1.8 Lybra van me (inmiddels 300k+ op de teller) kachelt me nog steeds dagelijks 150km heen en weer. Ware liefde (:P)
Begin juni nadert mensen! Wie neemt het voortouw? Ik ben de komende paar weken (tot 22 mei) even op vakantie :)-D, DieselTDI is verafgood door PeuGod :(, DeWit heeft er de brui aan gegeven :?, lekker stel watjes wel...8-)

Hans, kan jij misschien wat in elkaar flansen bij 't Harde ofzoiets misschien? Qua parkeerplaats voegde dat prima, alles op een rijtje en erg fotogeniek...
Gewoon een tijd en datum deponeren en zien wie er reageert, lijkt me.

Cheers!
B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
de Wit

Unread post by de Wit »

Emotie en verstand zijn 2 verschillende dingen dickh. Mis het gegrom van de vijfcilinder wel maar de gigantische kosten om dat mogelijk te houden niet .
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum

http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
dickh

Unread post by dickh »

Goede wil en doorzettingsvermogen, dat zijn de sleutels in het leven, de Wit. De Lybra is een geweldige testcase voor die eigenschappen >:D<
Als je die overleeft zonder posttraumatisch stress-syndroom ben je behoorlijk geslaagd in dit bestaan... Ik ben dan ook erg benieuwd of en hoe je de komende tijd wilt/zult overleven.

B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Space

Unread post by Space »

dickh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goede wil en doorzettingsvermogen, dat zijn de
> sleutels in het leven, de Wit. De Lybra is een
> geweldige testcase voor die eigenschappen >:D Als je die overleeft zonder posttraumatisch
> stress-syndroom ben je behoorlijk geslaagd in dit
> bestaan... Ik ben dan ook erg benieuwd of en hoe
> je de komende tijd wilt/zult overleven.
>
> B)-

In ieder geval met meer geld te besteden.....:)-D
850 Coupe en Special, 128, 124 Special T1600, Ritmo 85S, 131 Racing, Kappa 2.0 LS, Tipo DGT en SX, Croma 1.8, Thesis 2.4 since 2022
de Wit

Unread post by de Wit »

Amen. Lichaamsbeweging door te fietsen, co2 footprint verkleinen door met de bus naar mijn werk en terug te gaan.
Het leed draagzaam houden door af en toe te gluren naar dit forum en de Lybra 2.4jtd Intensa een dorp verderop, inclusief Nürburgringsticker op de kont :-) .

Ow ja, en iedere maand 400 euro besparen aan benzine, om nog maar te zwijgen over het almaar groter wordende molensteentje genaamd "onvoorziene uitgaven vanwege Italiaans karakter" .

En toch, stiekem, mis ik het kreng wel :-P .
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum

http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
hansvanreekum

Unread post by hansvanreekum »

Ik wil wel een datum gaan prikken, maar ben even afhankelijk van het herstel van mijn oog. Ik wordt maandag geopereerd en wil even het resultaat de komende week afwachten.
Mijn Lybra is net hersteld van 2 rammelende stuurkogels. Ik hoorde zo nu en dan al iets, maar na het nemen van een drempel (30KM zone in buitengebied in het donker op onbekende weg) was het echt nodig. Maar nu stuurt hij ook weer lekker strak.
Ben dan ook benieuwd hoe de animo is voor de meeting en hoeveel niet Lybra's in de andere hoek van de parkeerplaats worden verstopt >:D<
Voormalig bestuurder van een grijze 1.8 LX LPG (2000)
Nu Volvo S60 D5 (2002)
sven

Unread post by sven »

De laatste keer geen Belgische Lybra aanwezig precies, dit jaar wel liefhebbers de grens over?
Lybra 1.9 jtd 280000km **verkocht**
Lybra 2.4jtd Intensa
DieselTDi

Unread post by DieselTDi »

Ik ben dan wel een peug rijder,, maar qua trekkracht, eigenwijsheid, gegrom e.d. mis ik m wel.
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.

EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”