Laatste aanwinst :)
-
Laatste aanwinst :)
Net uit de USA binnengekregen, ik had hem ook nog niet eerder ergens gezien. B)-
- Attachments
-
- flaviasporthoffmans.jpg (171.17 KiB) Viewed 554 times
Re: Laatste aanwinst :)
Leuk! "Sport" in combinatie met Lancia heeft in de US kennelijk niet de Zagato connectie gekend
Charles
Lancia Fulvia Sport 1,3 1968
FIAT Sportspider 124 1969
Innocenti Cooper 1300 1973
Land Rover 88 Series II 1960
Alfa Romeo 159SW 2007
Lancia Fulvia Sport 1,3 1968
FIAT Sportspider 124 1969
Innocenti Cooper 1300 1973
Land Rover 88 Series II 1960
Alfa Romeo 159SW 2007
-
Rechts van het linker voorwiel met kleine lettertjes "by Zagato" 

lucas alleen de folder of ook,de auto,mooi
Wist niet dat ze de coupe, en zelfs de convertible, als 'sport' in de markt hebben gezet.
de meeste Lancia 'sport' blijft toch voorbehouden aan Zagato?
de meeste Lancia 'sport' blijft toch voorbehouden aan Zagato?
-
Allebij! De auto is onnavolgbaar, de advertentie is mooi omdat er een Lancia op staat
-
Beste Lucas,
Vaak zie je op die folders steeds een afbeelding van het prototype. De productie-versie is boller, de stijlen van de voorruit zijn ronder en de flanken zijn anders. Dit prototype is in mijn inziens deels verantwoordelijk voor het "afschuwelijk" vinden van deze auto. De uiteindelijke versie had een paar subtiele wijzigingen die het geheel een totaal andere en betere indruk geven.
Bovendien is het straf dat men voertuig A voorstelt om dan voertuig B te leveren!
Maar ja, "handmade", en ze zijn allemaal "iets anders"... maar hier is het wel héél anders.
Op zolder heb ik nog een hele serie oude posters van Lancia. Ik zal ze eens fotograferen zodat je kan zien wat ik heb staan
Vaak zie je op die folders steeds een afbeelding van het prototype. De productie-versie is boller, de stijlen van de voorruit zijn ronder en de flanken zijn anders. Dit prototype is in mijn inziens deels verantwoordelijk voor het "afschuwelijk" vinden van deze auto. De uiteindelijke versie had een paar subtiele wijzigingen die het geheel een totaal andere en betere indruk geven.
Bovendien is het straf dat men voertuig A voorstelt om dan voertuig B te leveren!
Maar ja, "handmade", en ze zijn allemaal "iets anders"... maar hier is het wel héél anders.
Op zolder heb ik nog een hele serie oude posters van Lancia. Ik zal ze eens fotograferen zodat je kan zien wat ik heb staan

-
Jean, heel benieuwd naar de oude posters.
Wat betreft de Zagato, zo te zien is dit inderdaad het eerste prototype met het achterscherm voor het wiel en de richtingaanwijzer voor tussen wiel en deur. De eerste productie serie had ook het achterscherm voor het wiel, en de richtingaanwijzer tussen neus en wiel.
Wat betreft mooi vinden, denk ik dat je aan een Flavia en Fulvia Zagato altijd moet wennen. B)
Wat betreft de Zagato, zo te zien is dit inderdaad het eerste prototype met het achterscherm voor het wiel en de richtingaanwijzer voor tussen wiel en deur. De eerste productie serie had ook het achterscherm voor het wiel, en de richtingaanwijzer tussen neus en wiel.
Wat betreft mooi vinden, denk ik dat je aan een Flavia en Fulvia Zagato altijd moet wennen. B)