Aangeboden: Thesis 2.4 20v jtd Laatste kans! € 2650,=

Discussie en vraagbaak over Thesis
Rein

Aangeboden: Thesis 2.4 20v jtd Laatste kans! € 2650,=

Unread post by Rein »

Zo, na dik twee en een half jaar met groot genoegen te hebben mogen rijden in m'n Thesis is het moment gekomen dat ik de bakens wil verzetten.

In de aanbieding:

Thesis 2.4 20v JTD automaat
B.J. 2004
Kmst: +/- 345.000
apk: tot eind Mei 2013

Auto heeft gebruikers sporen zowel binnen als buiten, niet ernstig. Automaatbak schakelt niet als de beste maar rij er al 2,5 jr mee (100.000km) Zal misschien nieuwe olie in moeten of kleppenblok. Motor loopt prima, komende week nieuwe distributie set + olie/filter. Neemt nagenoeg geen olie (0,5 ltr < 5000km) Revisie brandstofpomp bij 300.000 km. Rem klauw rechtsachter 330.000, links aandachtspunt. Raam rechtsachter defect (mechaniek). Navi defect, EOL-error (revisie connect?) Remblokken / rem schijven achter aan vervanging toe. Achter demper aandachtspunt. 4 stuks z.g.a.n. Goodyear all-season banden. Nieuwe accu. Auto wordt dagelijks gebruikt.

Voor de handige Thesis liefhebbers een mooie kans! Redelijk bod of (in) ruil (Lybra s.w diesel/g3, kleine bestelauto, of iets totaal anders, verras me maar) is bespreekbaar. Onzin biedingen ga ik niet op in. Eventuele reparatie of vervangingen aandachtspunten kan ook ik uitvoeren voor minder handige geïnteresseerde. (als handreiking naar een evt compromis)

Laatste kans! Meeneemprijs: € 2650,= á contant (excl nieuwe distributieset)

Voor vragen of interesse kunt u contact met me opnemen.

Grt,

Rein

p.s. Kennis van de meest uiteenlopende storingen welke hier op het forum worden beschreven heb ik in die tijd allemaal opgebouwd, ken hem nu door en door, die kennis is gratis, daarvoor houdt ik me aanbevolen. De meeste storingen lijken desastreus en kostbaar maar waren allen vrij eenvoudig op te lossen.

* Interesse of vrijblijvende informatie over de Zonne-energie Module? Ik sta u graag te woord.
Attachments
module achter.jpg
module achter.jpg (142.66 KiB) Viewed 192 times
module voor.jpg
module voor.jpg (122.06 KiB) Viewed 192 times
thesis.jpg
thesis.jpg (133.37 KiB) Viewed 192 times
HBP

Re: Aangeboden: Thesis 2.4 20v jtd

Unread post by HBP »

goh deze thesis heeft achter zonneschermen :D
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Mijn lancia´s

Nu: Lancia Thesis 2.4JTD 20V - Zesbak met chiptuning.
Had: Lancia Dedra 2.0Turbo Integrale
Had: Lancia Delta 1.9TD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD, zesbak, chiptuning
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD Station
Had: Lancia Dedra 1.8 IE
Had: Lancia Thesis 2.4 JTD 10v zesbak.

Een echte lancia addict dus.....
gergely

Re: Aangeboden: Thesis 2.4 20v jtd

Unread post by gergely »

"Thesis Hybride"....
Gergely
driving a thesis... what else...

| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km

.
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”