Hallo,
In mijn zoektocht naar een fulvia of flavia 2000coupe ben ik een paar keer een flavia 1800 coupe tegengekomen en deze is toch ook wel heel mooi,vandaar dat ik nu ook op zoek ben naar een 1800 coupe.
Dus wie weet of heeft een 1800 coupe te koop,mag werk aan zitten aangezien het geld mij niet op de rug.......
Bvd ed
lancia flavia 1800 coupe
Re: lancia flavia 1800 coupe
Mij groeit het ook niet op de rug. Ik heb wel twee putten. De een zonder bodem. Dat zijn die Lancia's. Uit de ander dacht ik dan het geld te kunnen scheppen. Nou. mooi mis. Ik stond aardig voor gek met m'n schep.
Maarre, zo'n 1800 coupe is een mooie auto. En vlak die 1500's ook niet uit. Die hebben een kortere bak. Je kunt er aardig rap mee uit de voeten.
Maarre, zo'n 1800 coupe is een mooie auto. En vlak die 1500's ook niet uit. Die hebben een kortere bak. Je kunt er aardig rap mee uit de voeten.
-
Je kunt altijd nog naar het strand. >:D<
- Attachments
-
- schepje.jpg (94.06 KiB) Viewed 768 times
dus bij deze,ben ook in de markt voor een 1500 coupe.
gr Ed
gr Ed
Goed plan. Dan neem je de emmer mee. Met bier!
zo vandaag een 1500 coupe gekocht
gr Ed
gr Ed
De aankoop is helaas niet doorgegaan,dus bij deze ik ben nog op zoek naar een 2000 coupe of 1800 coupe.
gr Ed
ps 1500 coupe mag ook
gr Ed
ps 1500 coupe mag ook
Hoi Ed,
Ik heb net vandaag besloten om mijn 1800 coupé project in de ijskast te zetten, voor ( waarschijnlijk heel veel) later. Net een paar 2000 opknappers overgenomen die wat overzichtelijker zijn qua werk, vandaar. Als je brood ziet in een complete restauratie wil ik de 1800 wel verkopen. Auto is uit 1966, vrijwel geheel gedemonteerd en vrijwel geheel compleet. carosserie is ongelast en opmerkelijk gezond. Er zit een gecertificeerd Italiaans uitvoerpapier bij.
Als je meer belangstelling hebt voor een 2000, wel, zoals hierboven staat, die heb ik ook...
Stuur maar even een pb tje. Hoi, Edward
Ik heb net vandaag besloten om mijn 1800 coupé project in de ijskast te zetten, voor ( waarschijnlijk heel veel) later. Net een paar 2000 opknappers overgenomen die wat overzichtelijker zijn qua werk, vandaar. Als je brood ziet in een complete restauratie wil ik de 1800 wel verkopen. Auto is uit 1966, vrijwel geheel gedemonteerd en vrijwel geheel compleet. carosserie is ongelast en opmerkelijk gezond. Er zit een gecertificeerd Italiaans uitvoerpapier bij.
Als je meer belangstelling hebt voor een 2000, wel, zoals hierboven staat, die heb ik ook...
Stuur maar even een pb tje. Hoi, Edward