Hoe krijg je die %*(*^^&&(### middenconsole los?

Discussie en vraagbaak over de Ypsilon, Y10 en A112
sw_driver

Hoe krijg je die %*(*^^&&(### middenconsole los?

Unread post by sw_driver »

Hoi,

Zaterdag een ander interieur in de YPsizon gemonteerd. Van een Elefantino Rosso. Erg mooi.

Ook het dash moet daarbij vervangen. Helaas is dat nog niet gelukt. Want het dash "hangt" nog aan de twee parkers in het midden die achter de middenconsole zitten. En dat is dus het probleem. Die krijg ik er niet af. Twee schroefjes naast de radio los, die achter de aanjagerknop los, maar dan zitten er onder nog schrooefjes waar ik niet bij kan komen. Mede omdat het klepje van de asbak er niet uit wil, dus ik kan ze niet zien, laat staan dat ik er bij kan.

De Italiaanse manual van 1396 bladzijden doorgegworsteld maar ook daar geen instructie of duidelijk plaatje.

Wie weet hoe ik de middenconsole er uit kan krijgen nu? Liefst onbeschadigd, want hij moet ook weer terug, en dan natuurlijk mooi blijven glimmen... :(
pauloort

Re: Hoe krijg je die %*(*^^&&(### middenconsole los?

Unread post by pauloort »

asbakje eruit halen, achteraan de slede zitten 2 koperkleurige geleiders.
deze gelijktijdig naar binnen drukken,voorzichtig met een schroevendraaier, dan kun je de slede naar voren trekken.Dan de stekker van de strromtoevoer van de aansteker loshalen en dan komt de slede er uit. En kun je bij de 2 schroeven. En de radio ook demonteren,dat werkt een stuk gemakkelijker.
succes. Paul.
sw_driver

Okay, thanks.. ga ik zsm proberen.. :-)
sw_driver

Gelukt..

Zit nu een compleet Rosso interieur in in het zwart alcantara met zwart/rood stof in de middenstukken..

Ook kan ik je melden dat het verotte koud is nu. Mn tenen en vingers moeten even een paar uurtjes op de kachel nu :(

Owja, ook het relais van de cv bediening en je raad het al...... geen verschil.

Maja, toch even de stekker losgehaald en weer even goed strak vastgezet (de deurdoorvoer van de bedrading) ennnn tadaaaaa we hebben weer een compleet werkende cv

Gelijk even de lampjes van de middenconsole vervangen ook.

Kortom goed bezig, lang ook in die kou...

Dus doeiiiiii ik ga verder op de kachel bivakkeren...B)
Post Reply

Return to “NL65 Ypsilon, Y10, A112”