Valt er echt niks te zaniken met dit weer?

Discussie en vraagbaak over Lybra
dickh

Valt er echt niks te zaniken met dit weer?

Unread post by dickh »

De collegae bij het groot blauwe computerbedrijf hebben nogal wat BMW's, Landrovers en noem maar op. Dus (lijkt wel): uitval, wegenwacht, niet starten, van vastzittende handremmen tot deuren, de nieuwe accu's worden massaal aangeschaft maar helpen niet:?. Velen wiens voertuig het rijden geweldig zou maken zitten thuis te "werken" want de auto staat in de garage en het duurt weer wat langer (en duurder) dan de garage eerst dacht..8-)

En de Lybra ziet dit alles glimlachend aan (:P) en rijdt onverstoorbaar dag in dag uit, dag in dag uit....

B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
de Wit

Re: Valt er echt niks te zaniken met dit weer?

Unread post by de Wit »

Geweldig inderdaad. Herken dit , iedereen lachte me uit vanwege al 3 jaar motormanagementlampje maar afgezien daarvan heb ik de afgelopen 5 jaar al meer plezier van de lybra dan collegae met Mercedes, Porsche, vw en BMW ..
who's laughing now eh?
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum

http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
hansvanreekum

Re: Valt er echt niks te zaniken met dit weer?

Unread post by hansvanreekum »

Pas geleden vroeg een collega of er iemand een sleepkabel had, want zijn BMW wilde niet starten. Mijn Lybra ervoor gezet, sleepoog gemonteerd (geen trekhaak), maar hij kon zijn sleepoog niet vinden. Bleek het ook nog een diesel te zijn, dus niet aan te slepen (wat zij betwijfelden). Bleek achteraf de gloeispiralen te zijn, ineens allemaal kapot??
Maar mijn aanzien en de betrouwbare Lybra zijn met stip gestegen. Één collega wil zelfs zijn Passat kwijt en is op zoek naar een Lybra SW Diesel (tu)
Voormalig bestuurder van een grijze 1.8 LX LPG (2000)
Nu Volvo S60 D5 (2002)
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”