donorauto

Discussie en vraagbaak over de Ypsilon, Y10 en A112
Henrico

donorauto

Unread post by Henrico »

Mijn dochter blij, krijgt een nieuwere Ypsilon omdat haar oude last had van bodemrot.
de oude ypsilon gaat nu "geslacht" worden en de bruikbare onderdelen gaan als donordelen weg

natuurlijk zijn veel onderdelen voor mij overbodig dus kunnen veel meer ypsilonrijders blij gemaakt worden.

het betreft een Y'tje 1.4 LS uit 1996 donkerblauw van kleur en roestvrij (uitgezonderd dus de bodemplaat).
weg zijn in iedergeval de spiegels, raammechanisme rechterkant, linker voorspatbord en de LM velgen.

Motor/ versnelling/ deuren/motorkap/ achterklep en ruiten zijn goed en gaan in de verkoop

intresse, geef maar een gil
sw_driver

Re: donorauto

Unread post by sw_driver »

Hoe is de staat van het interieur en wat is de locatie van de donorcodicilhouder?

B)
Henrico

Unread post by Henrico »

Interieur is goed, geen scheuren of brandgaten alleen mag wel eens iets schoongemaakt worden.:D
kleur is rood/paars. alles nog kompleet met stoelen achterbank deurpanelen en ook dashbord.

"schlachthuis" is helemaal in het zuden van het land (Maastricht/Eijsden of all the places) op steenworp van de belgiesche grensB)-
sw_driver

Unread post by sw_driver »

Sja, da's te ver weg. Het enige wat ik echt nog moet doen (en dus nodig zou hebben) is interieur, maar heeft geen haast... dus sloop afstruinen en af en toe MP checken... :)
bob100

Unread post by bob100 »

Hallo, heb je de kabelboom (van voor tot achter, via de achterklep) nog?
Groeten, Bob
Henrico

Unread post by Henrico »

Bob,

ik heb nog alle electronica en kabels vastzitten in aan de wagen, ben door drukte hiernog niet aan toegekomen. indien je de moeite wilt nemen om langs te komen, halen we hem er samen uit en kun je hem zo meenemen, anders gaat hij toch maar op een gegeven moment de container in
Post Reply

Return to “NL65 Ypsilon, Y10, A112”