hardware problemen navigatie

Discussie en vraagbaak over Thesis
HBP

Re: hardware problemen navigatie

Unread post by HBP »

juist :) alleen nu nog eens het leesvoer daar up to date maken :) alles is zo'n beetje van 2008 :) . maar hun service is echt zeer goed. . en die error heb ik nog nooit gehad terwijl ik mijn licht altijd aan het staan ook al is het stralend mooi weer buiten met volop zon.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Mijn lancia´s

Nu: Lancia Thesis 2.4JTD 20V - Zesbak met chiptuning.
Had: Lancia Dedra 2.0Turbo Integrale
Had: Lancia Delta 1.9TD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD, zesbak, chiptuning
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD Station
Had: Lancia Dedra 1.8 IE
Had: Lancia Thesis 2.4 JTD 10v zesbak.

Een echte lancia addict dus.....
Tiepolo20V

Unread post by Tiepolo20V »

Laat ik ter bevestiging van hetgeen een aantal al schreven ook nog een duit in het zakje doen.
Ik ben destijds voor mijn vorige Thesis door de dealer doorverwezen naar Verotronics in Eindhoven, ik spreek dan medio 2009. De klacht was het slecht of niet uitlezen van de navigatie cd rom. Verotronics vervangt inderdaad de complete laserunit voor destijds 225 euro. Daarna werkte mijn navi weer top.
Wat ik toen al schreef in priveberichten aan diverse forumleden is dat ze daar in eindhoven duidelijk bekend zijn met de Thesis, hetgeen ik ook wel een prettig idee vond.
Ciao,
Rene
Thesis 2.4jtd 20V 185pk Elegante / Grigio Rossini / Poltrona Cognac / 18" Centenario velgen
HBP

Unread post by HBP »

WTF ik zoek via google op eol error connect en kom hier terecht :) Nou ik heb dus deze error met als resultaat het het hele connect systeem uit is en niet meer aangaat. Heel af en toe licht de verwarmingbediening op maar een seconde of 3 later gaat hij weer uit.

Mijn garage heeft een 100% zeker werkende connect van een collega te leen en gaat deze binnenkort in mijn thesis bouwen. Ik ga hem direct op dit topic wijzen om mijn niet werkende connect naar italie te sturen.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Mijn lancia´s

Koen

Unread post by Koen »

WTF ik zoek via google op eol error connect en kom hier terecht
Ha zo, je dacht vreemd te gaan ? :P
Koen

Lancia Y 1.2 LS 8v '01
Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91
Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 (Sold okt '24, 10y 3m, 165.600 km)
Lancia Y 1.2 LS 8v '97 (RIP feb '13, 15y 8m, 334.500 km)
HBP

Unread post by HBP »

sssst
Mijn lancia´s

gergely

Unread post by gergely »

er is toch maar één bron voor de ultieme werkelijkheid? Toch??
Gergely
driving a thesis... what else...

| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km

.
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”