radio met kuren

Discussie en vraagbaak over Lybra
jewannes

radio met kuren

Unread post by jewannes »

Dag meedenkers,

Sinds aanschaf van mijn lancia, vlak voor de zomer, heb ik ruzie met de radio. Allereerst zat er geen CD-wisselaar achterin. Die heb ik toen snel voor de vakantie aangeschaft B), zodat we toch wat CD'tjes konden opzetten. Dat werkte prima. De radio deed vanaf het begin al raar: steeds stopte hij er een aantal seconden mee en dan deed 'ie het weer een poosje. Op een gegeven moment in Frankrijk stopte de CD-speler er helemaal mee... De terugreis dus zonder CD's :X. Een poosje later zei ook de radio: doe het zelf maar. Bij een caraudio-zaak konden ze er ook niets mee, ik heb dus gisteren een andere radio op de kop getikt, met de hoop dat ik nu tenminste constant radiogeluid zou hebben.... Niet dus....radio werkt, maar nog steeds met 'tussenpozen' niet !!?? Grundig CD-speler doet het ook niet (had ik niet echt verwacht, maar ja..... hoop doet leven...). Hij geeft op de display wel 'CD' aan, maar ik krijg 'm er niet op. Hij geeft dan alleen 'AUX' aan. Tape doet het wel normaal. Beetje terug in de tijd, bandjes...
Dus hierbij mijn vragen: herkent iemand van jullie de streken van de radio? Wat zou er aan te doen zijn? Zou het kunnen zijn de CD-wisselaar alweer overleden is, of zijn er nog andere mogelijkheden?
jewannes

Re: radio met kuren

Unread post by jewannes »

Tjonge... heb ik weer.... Afspraak gemaakt met Recars (audiobedrijf in Middelharnis) voor die radio.... Rijd ik ernaartoe... doet die radio het gewoon zoals het hoort...:S. Over SHIT gesproken (Self Healing Italian Technology, bedankt Bas).... Toch maar even gevraagd hoe dat met de CD-wisselaar zit. Die is even opengemaakt (dus ik heb in ieder geval nog de CD'tjes eruit. Hieperdepiep....), maar daar konden ze me niet echt mee helpen. Zou 't ie gewoon alweer stuk zijn? Moet ik weer op zoek naar een andere (td)
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”