Thesis upgrade

Discussie en vraagbaak over Thesis
nwolf

Thesis upgrade

Unread post by nwolf »

Beste allemaal,

Van de ene kant jammer maar van de andere kant.. ,mijn Thesis heeft plaats gemaakt voor een andere auto, zie bijgaand.
Het is een nieuwe uitdaging zal ik maar zeggen! Ik heb voor mijn nieuwe speeltje nog niet zo'n fijn forum ondekt .
Ik zal nog wel gebruik maken van dit forum omdat deze auto een aantal zelfde onderdelen gemeen heeft.

Ik hoop er net zoveel plezier mee te hebben als met de Thesis. Voor nu allemaal bedankt voor de gezellige bijeenkomsten en de technische ondersteuning. En er is altijd kans dat ik ooit weer een thesis koop.

Groeten,

Willem
Delft
Attachments
imag0347ii.jpg
imag0347ii.jpg (154.41 KiB) Viewed 468 times
Rino

Re: Thesis upgrade

Unread post by Rino »

Hallo Willem,

bij het lezen van jouw bericht kreeg ik een slecht gevoel want welke auto moet je nou kiezen om iets mooiers dan de thesis in huis te halen. Bij het zien van de foto ging mijn hart meteen een flink stuk sneller slaan. Goede keuze Willem, gefeliciteerd ermee !

Het was leuk om jouw ervaringen hier op het forum te mogen lezen en vooral om je te ontmoeten tijdens de bijeenkomsten. Je bent natuurlijk nog steeds welkom op de volgende bijeenkomst. Prik je agenda daarvoor maar vast op de 1ste zaterdag van juni. Concreet 01.06.2013. René en ikzelf ontfermen ons weer over de organisatie ervan.

Veel succes met de upgrade. Rino
Attachments
bxl201210318x.jpg
bxl201210318x.jpg (60.2 KiB) Viewed 468 times
nwolf

Unread post by nwolf »

Hoi Rino,

Bedankt voor de reactie en ik noteer de datum. En dat is zeker; de achterlichten (trouwens de koplampen ook) zijn van de Thesis mooier.
Groeten,
Willem
Blokkie

Unread post by Blokkie »

Hoi Willem,

ik had een beetje hetzelfde als Rino :(....maar ook bij mij kwam er een glimlach op mijn gezicht toen ik de bijlage opende :). en natuurlijk sluit ik mij aan bij Rino, dat je nog steeds van harte welkom bent op de Thesis BENE 2013. Kan mijn vrouw ook eens kijken wat een opvolger van de Thesis kan zijn....

Prettige feestdagen en tot volgend jaar!
Arrivederci,

Hans Blok (NL) Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 0685310636

Lancia Lybra 2.0 V5 20 v Comfortronic Baby blue 2000
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Antonella) Grigio Tiepolo 2002
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Emilia) Bi-Colore Grigio Tiepolo/Grigio Bottecelli 2006
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Guilia) Azzuro Dialogos 2003

Farsi notare, senza essere evidente

Mail to: LanciaThesisNetherlands@aol.com
HBP

Unread post by HBP »

Je gaat van prachtig naar prachtig kwa auto :) je bent je hopelijk wel bewust dat dit type masserati veel probleem heeft gekend. En hopelijk bij die van jou zijn opgelost.

het geluid van de auto is echt ontzettend bruut.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Mijn lancia´s

Nu: Lancia Thesis 2.4JTD 20V - Zesbak met chiptuning.
Had: Lancia Dedra 2.0Turbo Integrale
Had: Lancia Delta 1.9TD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD, zesbak, chiptuning
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD Station
Had: Lancia Dedra 1.8 IE
Had: Lancia Thesis 2.4 JTD 10v zesbak.

Een echte lancia addict dus.....
gergely

Unread post by gergely »

Ik ben 'gezond' jaloers.... gefeliciteerd met dit pracht stuk automobiel!!
Gergely
driving a thesis... what else...

| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km

.
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”