deurgreep knop
deurgreep knop
Hallo,
Ik ben op zoek naar een deurgreep of om precies te zijn naar een deurgreepknop, achterdeur, voor mijn Fulvia Berlina 2nd.
De zijkanten van de knop zijn eraf gebroken zo te zien waardoor de knop "los" komt.
Zie attached plaatje.
Wellicht zijn deze nog ergens te betrekken ( knop of complete greep ) of weet iemand een andere oplossing voor dit probleempje?
Bij voorbaat dank,
Joost
Ik ben op zoek naar een deurgreep of om precies te zijn naar een deurgreepknop, achterdeur, voor mijn Fulvia Berlina 2nd.
De zijkanten van de knop zijn eraf gebroken zo te zien waardoor de knop "los" komt.
Zie attached plaatje.
Wellicht zijn deze nog ergens te betrekken ( knop of complete greep ) of weet iemand een andere oplossing voor dit probleempje?
Bij voorbaat dank,
Joost
- Attachments
-
- img_20121202_220134.jpg (120.94 KiB) Viewed 502 times
Re: deurgreep knop
Als het gelijk is aan een berlina eerste serie dan heb ik het wel liggen.
volgens mij niet gelijk aan 1e serie ik denk dat ik er wel een heb,ga morgen kijken
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
@rinco007 & @Koos
Bedankt voor de reacties. Koos als je er eentje hebt, ik koop hem graag van je.
Kan ik het deurtje weer open doen van mijn oude trouwe berlina!
Joost
Bedankt voor de reacties. Koos als je er eentje hebt, ik koop hem graag van je.
Kan ik het deurtje weer open doen van mijn oude trouwe berlina!
Joost
hallo Joost
De deurkrukken van de achterdeuren zijn niet interessant om te bewaren blijkt ,zijn een poosje geleden met de deuren weggegooid.
jammer voor je
De deurkrukken van de achterdeuren zijn niet interessant om te bewaren blijkt ,zijn een poosje geleden met de deuren weggegooid.
jammer voor je
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
-
Koos toch, hoe kun je dat nu doen??? Als je nou deurklinken van een coupe of Zagato wegmikt, kan ik daar nog begrip voor opbrengen, maar van een Berlinetta. Tss Tsss. >:D<
volledig eens met lucas tss tss!
Hoi Joost,
Ik heb nog wel een deurgreep rechtsachter van een tweede serie berlina liggen, die mag je wel hebben van me. Berlina rijders moeten elkaar toch een beetje helpen he want zoveel zijn er niet meer van en onderdelen vinden is al helemaal lastig.
neem maar even contact op.
Groeten,
Berry
Ik heb nog wel een deurgreep rechtsachter van een tweede serie berlina liggen, die mag je wel hebben van me. Berlina rijders moeten elkaar toch een beetje helpen he want zoveel zijn er niet meer van en onderdelen vinden is al helemaal lastig.
neem maar even contact op.
Groeten,
Berry
Mocht het niet lukken dan zoek ik nog wel even in de bak met onderdelen hier....volgens mij ook nog wel wat van een 2e serie.
Weet iemand nog een goedlopend blok voor een eerste serie te koop ergens?
Weet iemand nog een goedlopend blok voor een eerste serie te koop ergens?